  • 1. Data: 2002-11-20 13:42:14
    Temat: Przewalutowanie kredytu HIPO a zmiana hipoteki.
    Od: "Grzegorz L." <g...@p...onet.pl>

    Witam,
    Nie znalazłem takiego wątku w archiwum więc zwracam się do Was z takim
    problemem.
    Mam kredyt mieszkaniowy, hipoteczny, denominowany w EUR.
    Chciałbym go przewalutować na PLN i tu jest problem. Podobno będę musiał
    zmienić wpis w hipotece... czy napewno? I podobno jest to dosyć droga
    impreza - nigdzie nie mogę się dowiedzieć ile to kosztuje ... niestety mam
    tyle obowiązków na głowie, że po prostu nie stać mnie na dzień urlopu, żeby
    pójść do sądu i dowiedzieć się jak to z tym jest.
    Dlatego proszę Was o pomoc - czy ktoś wie? Na pewno coraz więcej ludzi
    przewalutowywuje kredyty na PLN i takich spraw jest coraz więcej...

    Pozdrawiam, Grzegorz

  • 2. Data: 2002-11-20 19:51:32
    Od: "Beata Be" <a...@p...NO_SPAM.com>

> [...]
    > Dlatego proszę Was o pomoc - czy ktoś wie? Na pewno coraz więcej ludzi
    > przewalutowywuje kredyty na PLN i takich spraw jest coraz więcej...

    My przy przewalutowywaniu kredytu musielismy zmienic wpis w hipotece i
    poniesc tego koszty
    pozdr
    Beata