  • 1. Data: 2009-05-21 06:24:22
    Temat: Przejęcie prawne przyczepki -pojazdu zarejestrowanego
    Od: "maanj" <a...@o...pl>

    Witam

    Na placu budowy została mi przyczepka do auta
    firma zostawila i sie zmyla bo byla dluzna kase za zaliczki na poczet budowy
    zostało troche sprzetu budowlanego i chcialem to wszystko sprzedac

    jak to zrobic aby przyczepke przerejestrowac teraz na siebie
    i lekki sprzet budowlany ( nie zarejestrowany )

    jak wykonac prawne przejecie? tylko sądownie?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-05-21 21:58:05
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "maanj" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > i lekki sprzet budowlany ( nie zarejestrowany )
    > jak wykonac prawne przejecie? tylko sądownie?

    Nie możesz tych przedmiotów sprzedać, albowiem nie stanowią Twojej
    wlasności. Mozesz natomiast w stosunku do nich skierować egzekucje
    komornicza. Ale musisz mieć najpierw prawomocny tytuł wykonawczy przeciwko
    wlaścicielom.