  • 1. Data: 2004-12-08 17:58:53
    Temat: Proszę o informacj
    Od: "kazimierz" <2...@w...pl>

    Chodzi mi o sprawę kupna na giełdzie Allegro a konkretnie czy jest jakiś
    paragraf na nieuczciwych sprzedawców, którzy pisząc: Sprzęt sprawny,
    wysyłają całkowity złom? Czy jest coś w rodzaju rękojmi, gwrancji czy coś w
    tym stylu?
    Z góry dziękuję

  • 2. Data: 2004-12-08 21:03:00
    Temat: Re: Proszę o informacj
    Od: oen <oen@[at].cut.it.gazeta.pl>

> [...]
    > paragraf na nieuczciwych sprzedawców, którzy pisząc: Sprzęt sprawny,
    > wysyłają całkowity złom? Czy jest coś w rodzaju rękojmi, gwrancji czy coś w
    Z tego co wiem to do 2 tydodni sprzedawca MUSI przyjac sprzet z powrotem.

    Pozdrawiam
    oen.

  • 3. Data: 2004-12-08 21:36:16
    Od: "AnnaBlue" <a...@b...onet.pl>

    Użytkownik "oen" <oen@[at].cut.it.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Z tego co wiem to do 2 tydodni sprzedawca MUSI przyjac sprzet z powrotem.
    >
    > Pozdrawiam
    > oen.

    Niestety nie musi - jeżeli przedmiot jest zakuoiony w drodze licytacji.
    Ale zachęcam Cie do poczytania komentarzy - to da Ci pewien poglad na
    uczciwosc sprzedajacego.

    pozdrawiam, AnnaBlue
    www.annablue.pl