  • 11. Data: 2020-03-26 13:57:04
    Temat: Re: Proste zabezpieczenie wierzytelności.
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Bo policja uwielbia przyjmować zgłoszenia o asystentach, a 112 wysyła trzy tajnowozy.
    Ha, ha, ha, ha, ha, .....

  • 12. Data: 2020-03-26 16:24:23
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-03-26 o 12:14, Wiesiaczek pisze:

    > To do Providenta! :)

    LOL

    --
    animka

  • 13. Data: 2020-03-26 22:15:30
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2020-03-25 15:28, Wiesiaczek wrote:
> [...]
    > A co robi ten Zdzicho, zapytałem?
    > Zdzicho? On nic nie robi! Przychodzi z tobą do dłużnika i patrzy.
    >
    > Podobno żaden dłużnik mu się nie oparł :)

    To były policjant, Zdzichu niekoniecznie go przekona. Dodatkowo - ciężko
    się będzie z nim spotkać twarzą w twarz. Miałem na myśli raczej
    zrobienie co tylko możliwe żeby ustawić się w kolejce po kasę wydając na
    to jak najmniej w pierwszej kolejności czasu w drugiej pieniędzy.

    Nie chcę się doktoryzować z pism procesowych - jeszcze żadnego nie
    pisałem a w sądzie byłem ostatnio na wycieczce w podstawówce 30 lat temu
    i wolę żeby tak zostało. Pytam o opinię na temat czy i komu warto zaufać
    że relatywnie tanio pociągnie sprawę aż do komornika nie narażając na
    niepotrzebne koszty i nie zawalając sprawy przy okazji.

  • 14. Data: 2020-03-26 22:29:39
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 26.03.2020 o 22:15, m4rkiz pisze:

> [...]
    > zrobienie co tylko możliwe żeby ustawić się w kolejce po kasę wydając na
    > to jak najmniej w pierwszej kolejności czasu w drugiej pieniędzy.

    To przydałby sie nakaz zapłaty i emeryturę mu pobierać :-)

> [...]
    > że relatywnie tanio pociągnie sprawę aż do komornika nie narażając na
    > niepotrzebne koszty i nie zawalając sprawy przy okazji.

    I nadal do sądu iść nie musisz. Jak masz umowę, to możesz to wysłać.
    Chyba nawet elektronicznie by się dało. Natomiast faktem jest, że jak
    gość nie ma kasy, to niewiele to da w praktyce.
    --
    Robert Tomasik

  • 15. Data: 2020-03-28 13:34:40
    Od: g...@g...com

    użytkownik m4rkiz napisał:
    > Proste zabezpieczenie wierzytelności.

    weksel panien +
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Weksel#D%C5%82u%C5%BCn
    icy_wekslowi

  • 16. Data: 2020-03-28 13:36:47
    Od: g...@g...com

    użytkownik m4rkiz napisał:

> [...]
    > ustawione bo jak wyszedł od razu się pogodzili i mieszkają razem kiedy
    > nie pracuje za granicą), ale nie da się ukryć ze miło by było gdybym

    Czyli mamy głupsze społeczeństwo od tego przedwojennego.
    Nu ale na biednego nie trafiło więc jest oki.

  • 17. Data: 2020-03-28 14:34:09
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 28.03.2020 o 13:34, g...@g...com pisze:

    > weksel panien +
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Weksel#D%C5%82u%C5%BCn
    icy_wekslowi

    Pomysł niezły, tym nie mniej niewiele to pytającego do odzyskania
    pieniędzy przybliży. No i pytanie, czy dłużnik będzie chciał go teraz
    podpisać. W praktyce ułatwiłoby to uzyskanie nakazu zapłaty, albo
    sprzedaż tego długu.

    --
    Robert Tomasik

  • 18. Data: 2020-03-28 22:16:45
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2020-03-28 13:36, g...@g...com wrote:

    > Czyli mamy głupsze społeczeństwo od tego przedwojennego.

    Ciekawe wnioski z jednej historii w pięciu zdaniach.

    > Nu ale na biednego nie trafiło więc jest oki.

    Wszystkiego w życiu trzeba się nauczyć, ktoś te błędy musi popełnić, w
    tym wypadku padło na mnie. Ale owszem, też uważam że to stosunkowo tania
    lekcja.

  • 19. Data: 2020-03-29 01:11:01
    Od: g...@g...com

    użytkownik m4rkiz napisał:

> [...]
    > że relatywnie tanio pociągnie sprawę aż do komornika nie narażając na
    > niepotrzebne koszty i nie zawalając sprawy przy okazji.

    1. dobra stara papuga 3300-4500pln
    2. windykacja
    3. na własną rękę, w takim przypadku lepiej odpuść całą sprawę

    Podobno skarga pauliańska jest martwym przepisem w PL.

  • 20. Data: 2020-03-29 01:20:45
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 29.03.2020 o 01:11, g...@g...com pisze:

    > Podobno skarga pauliańska jest martwym przepisem w PL.

    No więc to ostatnie muszę zdementować. Znam przypadki, ze się to
    powiodło. Natomiast ogólnie w takim wypadku nieźle się, kodeks karny
    spisuje.

    --
    Robert Tomasik