  • 1. Data: 2016-01-20 13:05:21
    Temat: "Prawo roweru" upadło w Norwegii ;-) [imigranci]
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    http://www.wprost.pl/ar/529834/Norwegia-rozpoczela-d
    eportacje-migrantow/
    | 2016-01-20 11:34
    | [...] BBC zwróciło uwagę na to, że duża część uchodźców podróżowała do
    | Norwegii na rowerach, ponieważ ten sposób podróżowania pozwalał na uniknięcie
    | kontroli granicznej przy kole podbiegunowym. Norweskie prawo nakazuje bowiem
    | okazanie dokumentów jeśli poruszamy się pieszo lub samochodem.
    | W związku z tym, że tysiące osób wykorzystywały tą lukę w prawie, Norwegowie
    | przyjęli nowelizację ustawy. W rezultacie ponad 5 tysięcy osób zostanie
    | zawróconych do Rosji. [...]

    Czyli nie tylko w RP3 prawo "może być gupie" ;-)

    --
    A. Filip
    Najlepszą wiedzą jest ta, która się łączy z czynem. (Przysłowie arabskie)

  • 2. Data: 2016-01-20 16:20:40
    Temat: Re: "Prawo roweru" upadło w Norwegii ;-) [imigranci]
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "A. Filip" napisał w wiadomości grup
> [...]
    zostanie
    | zawróconych do Rosji. [...]

    >Czyli nie tylko w RP3 prawo "może być gupie" ;-)

    Niezle :-)

    Ale tylu ludziom chcialo sie tarabanic hen daleko ? Nie dalo sie
    gdzies blizej przejsc ?

    I to lup z jednego dnia, tygodnia, miesiaca, czy prognoza na cala
    wiecznosc ?

    J.

  • 3. Data: 2016-01-20 18:13:10
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 2016-01-20 o 16:20, J.F. pisze:

    > Ale tylu ludziom chcialo sie tarabanic hen daleko ? Nie dalo sie gdzies
    > blizej przejsc ?

    W jakim sensie bliżej? Ty wiesz w ogóle, gdzie Norwegia i Rosja mają
    wspólną granicę?

    MJ

  • 4. Data: 2016-01-20 19:48:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 20.01.2016 13:05, A. Filip wrote:

> [...]

    Aż wierzyć się nie chce... To znaczy, że skuterem śnieżnym, samolotem,
    kutrem, pontonem, spadochronem można było?

    Shrek.

  • 5. Data: 2016-01-20 20:00:47
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > Aż wierzyć się nie chce... To znaczy, że skuterem śnieżnym, samolotem,
    > kutrem, pontonem, spadochronem można było?
    >
    > Shrek.

    Mi też się wierzyć nie chce ale możesz sobie sam przeczytać _u źródła_ co BBC
    pisało jeszcze w październiku. A to że lukę opisaną przez BBC w październiku
    zamknęli dopiero w styczniu znaczy że dopiero teraz zbyt wielu ludzi zaczęło z
    niej korzystać :-)

    http://www.bbc.co.uk/news/magazine-34602208

    http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-35355727
    | Migrant crisis: Norway begins deportations to Russia

    A. Filip
    Młodość - to i durność. (Przysłowie białoruskie)

  • 6. Data: 2016-01-21 12:56:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał Jankowski" napisał w wiadomości grup

    >W jakim sensie bliżej? Ty wiesz w ogóle, gdzie Norwegia i Rosja mają
    >wspólną granicę?

    Wiem, ale nie prosciej przez Finlandie i Szwecje ?

    Finowie chyba za malo ludzi maja, zeby cala granice z Rosja obstawic
    :-)

    J.