  • 1. Data: 2002-01-15 10:51:33
    Temat: Prawo pracy
    Od: "MK" <s...@w...pl>

    Witam
    Wiem ze moze troche NTG ale czy ma moze ktos jakas prace zaliczeniowa/
    licencjacka itp. z "Prawa pracy"? (.doc)
    Potrzebna mi na zaliczenie

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-01-15 10:55:55
    Temat: Re: Prawo pracy
    Od: "KRZEM" <m...@s...pl000>

    | Witam
    | Wiem ze moze troche NTG ale czy ma moze ktos jakas prace zaliczeniowa/
    | licencjacka itp. z "Prawa pracy"? (.doc)
    | Potrzebna mi na zaliczenie

    To sobie ją napisz.

    Marcin.

  • 3. Data: 2002-01-15 11:20:16
    Od: "KRZEM" <m...@s...pl000>

    | A Ty glupio nie odpowiadaj ! Wydaje mi sie ze spytalem jak czlowiek,
    | czlowieka... ale chyba w tym przypadku chyba mi sie wydawalo

    Odpowiadam jak najbardziej poważnie, jak _uczciwy_ człowiek _ człowiekowi.

    Marcin.

  • 4. Data: 2002-01-15 11:21:15
    Od: "MK" <s...@w...pl>

  • 5. Data: 2002-01-15 11:21:23
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz>

    Użytkownik "MK" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    > A Ty glupio nie odpowiadaj ! Wydaje mi sie ze spytalem jak czlowiek,
    > czlowieka... ale chyba w tym przypadku chyba mi sie wydawalo

    Odważny jesteś ;)
    Z takim pytaniem na grupę "prawo".
    Nawet, jak Ci ktoś sprzeda, to przygotuj się na sprawę o plagiat i
    odebranie dyplomu ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Kaizen x...@c...sz

  • 6. Data: 2002-01-15 11:34:12
    Od: "MK" <s...@w...pl>

    ....... dobrze wiec proponuje zamknac temat

    Pozdrawiam wszystkich prawych grupowiczow :-)

    Ps. Ale jakby ktos mial jakies materialy ktore pomoga mi w napisaniu _pracy
    zaliczeniowej_ z prawa pracy to z gory dziekuje
    Teraz lepiej ??? :-)

  • 7. Data: 2002-01-15 11:55:01
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Tue, 15 Jan 2002, MK wrote:

    > Ps. Ale jakby ktos mial jakies materialy ktore pomoga mi w napisaniu _pracy
    > zaliczeniowej_ z prawa pracy to z gory dziekuje

    Żebyś jeszcze podał na jaki temat...

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)
    Tłumaczenia, usługi biurowe, consulting

  • 8. Data: 2002-01-15 12:13:53
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik Gwidon S. Naskrent <n...@s...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:Pine.LNX.4.44.0201151254510.1336-100000@loca
    lhost...

    > Żebyś jeszcze podał na jaki temat...

    Przeciez podal :-))

    Karol

  • 9. Data: 2002-01-15 13:10:03
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz>

    > Ps. Ale jakby ktos mial jakies materialy ktore pomoga mi w napisaniu
    _pracy
    > zaliczeniowej_ z prawa pracy to z gory dziekuje
    > Teraz lepiej ??? :-)

    www.pip.gov.pl
    http://www.republika.pl/prawo_pracy/urlopy.htm
    www.sejm.gov.pl
    http://republika.pl/prawo_pracy/

    Poniedziałkowa GW, na środku dodatku "Praca" jest spis agencji
    pośrednictwa. Wiele z nich ma serwis prawny - odwiedź ich strony.
    Archwium grupy pl.praca.dyskusje (i niniejszej też) - na onecie albo
    google.

    --
    Pozdrawiam,
    Kaizen x...@c...sz

  • 10. Data: 2002-01-15 13:30:45
    Od: "MK" <s...@w...pl>

> [...]
    > pośrednictwa. Wiele z nich ma serwis prawny - odwiedź ich strony.
    > Archwium grupy pl.praca.dyskusje (i niniejszej też) - na onecie albo

    Dziekuje