  • 1. Data: 2002-01-07 19:20:26
    Temat: Prawo Cywilne...
    Od: "Lukasz" <l...@s...pl>

    Witam serdecznie. Mam taka prosbe. Czy ktos z Was ma moze materialy,
    notatki, sciagi dotyczace prawa cywilnego. Jestem studentem 2 roku i no
    niestety zbliza sie sesja...
    Moglbym je nawet odkupic od kogos... Bardzo prosze o pomoc. Pozdrawiam.

    ofert prosze kierowac na priva....

  • 2. Data: 2002-01-07 21:22:43
    Temat: Re: Prawo Cywilne...
    Od: "elwood blues" <e...@b...pl>

> [...]
    > niestety zbliza sie sesja...
    > Moglbym je nawet odkupic od kogos... Bardzo prosze o pomoc. Pozdrawiam.

    sciagi???
    trzeba sie uczyc
    eb

  • 3. Data: 2002-01-08 08:13:06