  • 21. Data: 2018-11-29 20:08:24
    Temat: Re: Prawa kota
    Od: "Stokrotka" <o...@i...pl>

    news:5bffd96a$0$486$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Stokrotka" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Ale w piwnicy ludzie nie mieszkaja.

    Wietszenia wymagają też pomieszczenia niezamieszkałe pszez ludzi.

    > A na te odrobine tlenu powinna wystarczyc nieszczelnosc (czasem > celowa)
    > okien i drzwi ...

    Nie. Bloki tak są "policzone" pszez inżyniera, że są pewne wymogi, ustalone
    w ustawie i rozpożądzeniu dotyczące piwnic.
    Np dżwi wszelkie powinne być ażurowe i pszewiewne, to ażurowe jest napisane
    jakimiś innymi słowami, ale onacza to właśnie co napisałam. Właśnie ze
    wzgledu między innymi na dostęp powietsza.
    Tak więc wszelkie dorabianie dodatkowyh dżwi w korytażu piwnic jest
    nielegalne, ewntulanie za podpisami mieszkańcuw można wstawić kratę, ale nie
    dodatkowe dżwi.
    To samo z oknami - po to są zaprojektowane by były używane.

    > W mieszkaniu tez trzymasz otwarte okno ?
    To moja sprawa, a piwnica dotyczy wielu mieszkań.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 22. Data: 2018-11-29 23:25:15
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 29-11-18 o 07:08, J.F. pisze:
> [...]
    61280,pomoc-kotom-w-ziemie-dokarmainie-czy-spoldziel
    nia-musi-pomoc.html
    > Spoldzielnia :-)
    > To musi spoldzielnia dorobic wlazy dla kotow z izolacja :-)

    Co z pozostałymi zwierzętami? Jakimiś wężami przykładowo :-)

  • 23. Data: 2018-11-30 08:58:05
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    > Co z pozostałymi zwierzętami? Jakimiś wężami przykładowo :-)

    Węża to się w kieszeni nosi (hehehe :)

    --
    http://zrzeda.pl

  • 24. Data: 2018-11-30 11:07:10
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 29 Nov 2018 23:25:15 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Co z pozostałymi zwierzętami? Jakimiś wężami przykładowo :-)

    No właśnie. Na biedne szczury wysypują trutkę; pewnie dlatego, że nie mają
    futerka.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Różańca"
    Matka Boża do s. Łucji

  • 25. Data: 2018-11-30 18:02:29
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    W dniu 2018-11-30 o 12:07, Olin pisze:

    > No właśnie. Na biedne szczury wysypują trutkę; pewnie dlatego, że nie mają
    > futerka.

    Obecnie ta trutka na talerzykach wygląda jak żarcie dla kota.

    --
    animka

  • 26. Data: 2018-12-03 13:42:35
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    Czy pani Dominika Wiśniewska i mec. Gwiżdż mają pełnomocnictwo udzielone
    przez koty u notariusza?
    Jeśli nie to na drzewo z nimi.