From: "Jan" <j...@p...fm>
Newsgroups: pl.soc.prawo
Subject: Praca magisterska. Finanse.
Date: Sat, 4 May 2002 17:29:08 +0200

Uprzejmie proszę o Panów Mecenasów o podsuniecie
mi, tj. studentowi stojącemu przed zadaniem wyboru tematu
pracy magisterskiej z zakresu prawa finansowego, pomysłu
na temat takowej pracy.

Głównymi kryteriami są:
-ciekawe, zdaniem Państwa, zagadnienie,
-przydatność mej włożonej w pracę pracy w okresie "poszkolnym".
-dostępność materiałów.

Paweł U.