  • 51. Data: 2017-11-18 09:16:40
    Temat: Re: Powiadomienie o popełnieniu przestepstwa
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > Dziennikarze pytają o to, o czym słyszeli, a nie oto, co ważne, bo nie
    > są w stanie ocenić, co jest ważne. Telefon do dyżurnego od dziennikarza
    > z zapytaniem, po co na sygnałach jechał radiowóz taką a taką ulicą ie
    > jest jakoś rzadki, co to ma z wagą zdarzenia wspólnego?

    > Bo uważam, że na siłę szukacie sensacji.

    A ich chodzi bardziej o sensacje niż o fragment szerszej rozgrywki
    politycznej? Formalne doniesienie do prokuratury zostanie złożone
    ([rzez kogoś innego) choćby policjant kierujący zabezpieczeniem marszu
    i minister tego nie zrobili ("bardzo się ociągali"). Formalno-prawny
    rezultat będzie niemal identyczny IMHO.

    Coby minister nie zrobił to i tak jego strona by dostała opierdol
    polityczno-medialny. Nie złożył => opierdalają że nie złożył.
    Złożyłby => opierdalaliby rząd/PiS/policje z elementem
    "nawet minister PiS potwierdza".

    --
    A. Filip

  • 52. Data: 2017-11-18 09:35:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.11.2017 o 09:16, A. Filip pisze:

    > Coby minister nie zrobił to i tak jego strona by dostała opierdol
    > polityczno-medialny. Nie złożył => opierdalają że nie złożył.
    > Złożyłby => opierdalaliby rząd/PiS/policje z elementem
    > "nawet minister PiS potwierdza".

    Politycznie, to co by minister nie zrobił, to byłoby źle, co by opozycja
    nie zrobiła to i tak na paskach wyjdą na wrogów ojczyzny.

    Społeczeństwo jest podzielone na jedno pokolenie w przód i tego już
    raczej nie zmienisz.

    Zasadniczo nie maj już sensu dyskutować tego na tej grupie, bo offtop
    jest, a dyskusja o tym co rząd lub minister w granicach prawa może lub
    powinien nie ma już sensu, bo prawo onego ministra już nie dotyczy (w
    sensie nie ma sankcji - prokuratorem jest minister tegoż samego rządu,
    szefem sędziego jakby któremuś podrzędnemu prokuratorowi odbiło również,
    dobrze się się po prezydent zbiesił i ułaskawień in blanco nie podpisuje).

    Shrek