  • 1. Data: 2009-01-01 13:49:33
    Temat: Potwierdzenie kserokopii dowodu osobistego.
    Od: "Arek" <a...@o...pl>

    Witam,
    czy urząd gminy ma obowiązek potwierdzić kserokopię dowodu osobistego za
    zgodność z oryginałem?
    Czy ma tu zastosowanie Art. 218 KPA?
    Gmina twierdzi, że ponieważ na terenie miasta jest Notariusz, to nie
    potwierdzi zgodności kopii dowodu z oryginałem.

    --
    Arek

  • 2. Data: 2009-01-01 17:06:21
    Temat: Re: Potwierdzenie kserokopii dowodu osobistego.
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Gmina twierdzi, że ponieważ na terenie miasta jest Notariusz, to nie
    > potwierdzi zgodności kopii dowodu z oryginałem.

    Przepis zobowiązuje gminę do potwierdzenia dokumentów, o ile na jej terenie
    nie ma notariusza.