  • 1. Data: 2015-01-22 12:02:59
    Temat: Ponowna sprawa sądowa.
    Od: Mateusz <s...@w...pl>

    Witam.

    Założyłem sprawę w e-sądzie, ale:

    Sąd stwierdził brak podstaw do wydania nakazu zapłaty. Roszczenie
    powoda budzi bowiem wątpliwości, a ich
    rozstrzygnięcie wymaga przeprowadzenia stosownego postępowania
    dowodowego, co nie jest możliwe w ramach
    elektronicznego postępowania upominawczego (art. 499 pkt 2 k.p.c.).

    Zawaliłem termin i w sąd marmurkowy umorzył.

    Czy mogę ponownie złożyć pozew o zapłatę tych faktur w e-sądzie?

    Mateusz

  • 2. Data: 2015-01-22 12:08:45
    Temat: Re: Ponowna sprawa sądowa.
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-01-22 o 12:02, Mateusz pisze:
> [...]
    >
    > Zawaliłem termin i w sąd marmurkowy umorzył.
    >
    > Czy mogę ponownie złożyć pozew o zapłatę tych faktur w e-sądzie?

    Możesz.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2015-01-22 12:24:16
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-01-22 o 12:02, Mateusz pisze:
    > Czy mogę ponownie złożyć pozew o zapłatę tych faktur w e-sądzie?
    Mogłeś złożyć nawet od razu po przekierowaniu do marmurka. Tzn. wycofać
    pozew i złożyć ponownie. Powiem więcej: mogło się okazać, że za drugim
    razem wydali by nakaz od razu w e-sądzie :-)

    Maciek

  • 4. Data: 2015-01-22 12:26:07
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-01-22 o 12:24, Maciek pisze:
    > Mogłeś złożyć nawet od razu po przekierowaniu do marmurka. Tzn. wycofać
    > pozew i złożyć ponownie. Powiem więcej: mogło się okazać, że za drugim
    > razem wydali by nakaz od razu w e-sądzie :-)

    Tylko uwaga na przedawnienie.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2015-01-22 22:40:45