  • 1. Data: 2019-02-05 17:23:45
    Temat: Poka mordę!
    Od: Shrek <...@w...pl>

    No i stało się. Jedni nie przemyśleli i się nie ładnie zachowali w
    stosunku do pani Moniki Ogórek, inni (pewnie przemyśleli) i pokazali ich
    mordki w kurwizji.

    ostatnio narracja była taka, że chwaląc z nazwiska funkcjonariusza
    publicznego Roberta Sawerę poseł (uwaga przetwarzam!) Szczerba popełnił
    przestępstwo podżegania do bliżej nieokreślonego wszystkiego
    najgorszego. Minister jojo zarzekał się, że poruszy Niebo, Ziemię i
    departament prawny ministerstwa, żeby posła udupić. Ponieważ poseł
    chodzi wolno, nie słychać, żeby miał przepraszać ani wogóle o
    jakimkowiek oskarżeniu więc minister prawdopodobnie przecenił swoje
    możliwości.

    I teraz pytanie - czy klapa planu joja wynikała z tego, że sprawa
    dotyczyła funkcjonariusza publicznego, który z zasady anonimowy być nie
    powinien oraz jak się ma do sprawy tych pajaców, co przegięli w
    przypadku pani Magdy Ogórek no i jakie kroki tym razem podejmie pan jojo.

    BTW - zanikła tradycja noszenia imienników przez funkcjonarjuszy
    (przynajmniej w DC) - rozporządzenie się zmieniła, funkcjonariusze już
    nie są dumni z munduru czy po prostu wstydzą się przed społeczeństwem?

    Shrek

  • 2. Data: 2019-02-05 18:13:40
    Temat: Re: Poka mordę!
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 05.02.2019 o 17:23, Szrek pisze:
    > No i stało się. Jedni nie przemyśleli i się nie ładnie zachowali w
    > stosunku do pani Moniki Ogórek, inni (pewnie przemyśleli) i pokazali ich
    > mordki w kurwizji.

    fuj jaki wulgarny i prymitywny ten szrek:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 3. Data: 2019-02-06 11:58:59
    Od: "n" <...@...e>

    Laska powinna mieć plakietkę "O'GÓREK"?

    -----

  • 4. Data: 2019-02-06 14:34:47
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 5 Feb 2019 17:23:45 +0100, Shrek napisał(a):

    > przegięli w
    > przypadku pani Magdy Ogórek no i jakie kroki tym razem podejmie pan jojo.

    Totalna prasa podaje, że przylepiono jej kartki na samochodzie oraz
    skandowano: ,,kłamczucha", ,,sprzedałaś się", ,,wstyd", ,,hańba", ,,zatrudnijcie
    dziennikarzy". Po tym dramacie cała dojna zmiana się oburzyła.

    Przypomnę, że skopanie, oplucie i zwyzywanie kobiet przez zakapturzonych
    uczestników brunatnego marszu ziobrotura zakwalifikowała jako "wyrażenie
    opinii".

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 5. Data: 2019-02-06 17:57:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.02.2019 o 14:34, Olin pisze:

    > Totalna prasa podaje, że przylepiono jej kartki na samochodzie oraz
    > skandowano: ,,kłamczucha", ,,sprzedałaś się", ,,wstyd", ,,hańba", ,,zatrudnijcie
    > dziennikarzy". Po tym dramacie cała dojna zmiana się oburzyła.

    Oraz ponoć porysowano samochód. Obejrzałem i rzeczywiści pomijając te
    uszkodzenia na samochodzie (o ile były) to jakiegoś dramatu nie było,
    aczkolwiek w mojej opinie nie przystoi.

    > Przypomnę, że skopanie, oplucie i zwyzywanie kobiet przez zakapturzonych
    > uczestników brunatnego marszu ziobrotura zakwalifikowała jako "wyrażenie
    > opinii".

    A to, że ziobrokuratura, kurwizja, kulsony to fukcjonariusze partii to
    inna sprawa i w zasadzie nie podlegająca dyskusji.

    Shrek