  • 1. Data: 2002-01-07 17:13:15
    Temat: Podanie do prokuratury...
    Od: Leenec <L...@p...onet.pl>

    Okolo tygodnia temu zostałem zatrzymany za posiadanie suszu marichuany,
    wiem ze bede mial sprawe w sadzie. chcialem skierowac pismo do prokuratury
    z prozba u ulaskawienie ze wzgledu na niekaralnosc, dobra opinie
    srodowiskowa, i to że jestem mlody i ten fakt moze bardzo zaszkodzic w
    mojej dalszej egzystencji (w tym roku pisze mature).
    I moja prozba czy ktos z was wie jak powinnao wygladac takie podanie????
    --
    pozdrawiam
    Leenec

  • 2. Data: 2002-01-07 17:39:11
    Temat: Re: Podanie do prokuratury...
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Mon, 7 Jan 2002, Leenec wrote:

    > Okolo tygodnia temu zostałem zatrzymany za posiadanie suszu marichuany,

    To pewnie dlatego że nie miałeś równocześnie przy sobie słownika
    ortograficznego.

    P,NNMSP

    PS. I to nie ma być wniosek o ułaskawienie (w końcu cię nie skazano),
    tylko o umorzenie postępowania ze względu na NSSC, ewentualnie w trybie
    art. 66 KK.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)
    Tłumaczenia, usługi biurowe, consulting