  • 21. Data: 2018-01-08 23:19:20
    Temat: Re: Pijani rowerzyści;)
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2018-01-08 o 21:46, Shrek pisze:

    > I z dużym prawdopodobieństwem na promilach, bo jakiś "ekologiczny" alko
    > do paliwa dodają.

    I to całkiem sporo.
    Przepraszam za odnośnik ale innego nie znalazłem na szybko.
    http://wyborcza.pl/1,155287,16146425,Wiecej_etanolu_
    w_benzynie_zagrozi_starszym_samochodom.html

  • 22. Data: 2018-01-08 23:28:15
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08-01-18 o 17:19, Liwiusz pisze:

    > O, czyli już jesteśmy "bliżej domu" :) Czyli o kierowaniu nie decyduje
    > położenie, tylko dostęp do... kierownicy. To już wiemy. Jeszcze trochę,
    > a zaakceptujesz, że o kierowaniu decyduje również dostęp do
    > "przyspieszania" :)

    Kurcze,może coś w tym jest, ale nie przekonałeś mnie.

  • 23. Data: 2018-01-09 08:39:23
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 8 stycznia 2018 23:29:21 UTC+1 użytkownik Robert Tomasik
    napisał:

    > Kurcze,może coś w tym jest, ale nie przekonałeś mnie.

    Z sąsiedniej grupy:
    http://www.se.pl/wiadomosci/polska/sopot-katastrofa-
    rikszy-przez-pijane-kobiety_405938.html
    https://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Wiozla-riksza-t
    urystki-wjechala-w-ogrodzenie-n80514.html

  • 24. Data: 2018-01-09 22:53:26
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Lepiej samochód kierowany z tyłu, żeby na wstecznym jeździć jednokierunkowymi pod
    prąd ;-)

    -----

  • 25. Data: 2018-01-09 22:55:21
    Od: ń <ń@ń.ń>

    A jak dziecko siedzi z przodu i trzyma rączki na kierownicy?

    -----

  • 26. Data: 2018-01-10 06:44:10
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 09.01.2018 o 22:53, ń pisze:
    > Lepiej samochód kierowany z tyłu, żeby na wstecznym jeździć jednokierunkowymi pod
    prąd ;-)

    Taki?
    https://www.youtube.com/watch?v=jRLoABQ7NSc

    --