  • 11. Data: 2018-08-10 07:07:54
    Temat: Re: Pies proboszcza
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Ale jakie znaczenie, że chodzi o proboszcza?
    A jakby był jakiś Ryszard albo masarz, to idiotka by się o tym rozpisywała?

    -----
    > Obecny proboszcz z parafii, w której znaleziono psa, nie zabrał głosu w tej
    sprawie.

  • 12. Data: 2018-08-10 12:12:59
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 10 Aug 2018 07:07:54 +0200, ń napisał(a):

    > Ale jakie znaczenie, że chodzi o proboszcza?
    > A jakby był jakiś Ryszard albo masarz, to idiotka by się o tym rozpisywała?

    Masarz, choćby mu było i Rysiek, nie grzmi z ambony o moralności i
    przeważnie nie poucza innych, jak mają żyć.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Jednym z symptomów nadchodzącego załamania nerwowego jest przekonanie,
    że nasza praca jest szalenie ważna"
    Bertrand Russell

  • 13. Data: 2018-08-10 12:55:17
    Od: ń <ń@ń.ń>

    O Kościele masz wiedzę rodem z "Koszernej".

    -----

  • 14. Data: 2018-08-10 13:22:06
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 10 Aug 2018 12:55:17 +0200, ń napisał(a):

    > O Kościele masz wiedzę rodem z "Koszernej".

    To oni tam teraz nadstawiają drugi policzek?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Różańca"
    Matka Boża do s. Łucji

  • 15. Data: 2018-08-10 17:48:41
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    > Dla księdza na pewno. Psu artykuł u nasady ogona lata.

    Ja mam w ciężkim poważaniu takiego księdza.

    --
    animka

  • 16. Data: 2018-08-10 18:56:44
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2018-08-10 o 17:48, Animka pisze:

    To obowiązkiem księdza jest utrzymanie psa?
    A może nie mógł, bo mu na tacę skąpią?
    Ile w tym roku dałaś na tacę?

  • 17. Data: 2018-08-10 19:36:07
    Od: <3...@2...193607.invalid> (Tom N)

    Robert Tomasik w

    > Obawiam się, że ogromu idiotyzmu

    Nie obawiaj się, emanujesz nim.
    I potwierdzasz go, pisząc, że: "Ja przynajmniej się imieniem i nazwiskiem
    podpisuję."

    --
    'Tom N'