  • 1. Data: 2005-11-07 21:39:23
    Temat: Pieniadze dla kobiet w ciazy
    Od: "zwykly facet" <z...@t...pl>

    Slyszalem, niestety z nie do konca potwierdzonego zrodla, ze podobno
    kobietom w ciazy naleza sie jakies pieniadze. Jezeli to prawda, prosze o
    informacje z jakiego zrodla/instytucji i na podstawie jakich przepisow te
    pieniadze sie naleza, lub tez nie naleza. Slyszalem o kilku przypadkach, w
    ktorych kobiety od czwartego miesiaca ciazy dostawaly jakas comiesieczna
    zapomoge. Nie wiem czy byly to pieniadze z Osrodka Pomocy Spolecznej czy tez
    z innego funduszu.

    Sprawa dotyczy mlodej, dwudziestoczteroletniej i niepracujacej dziewczyny,
    ktora otrzymuje rente socjalna. Bardzo prosze o wskazanie konkretnych aktow
    prawnych regulujacych niniejsza sprawe.

    Z gory dziekuje i pozdrawiam,
    zf

  • 2. Data: 2005-11-07 21:50:09
    Temat: Re: Pieniadze dla kobiet w ciazy
    Od: "HaNkA_ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO)interia.pl>

    Użytkownik "zwykly facet" <z...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Slyszalem, niestety z nie do konca potwierdzonego zrodla, ze podobno
    > kobietom w ciazy naleza sie jakies pieniadze.

    na przykład od Ciebie, jako ojca dziecka:-)

    HaNkA

  • 3. Data: 2005-11-07 21:56:25
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    zwykly facet napisał(a):

    > Slyszalem, niestety z nie do konca potwierdzonego zrodla, ze podobno
    > kobietom w ciazy naleza sie jakies pieniadze.

    I facetom w krawatach tez? ;P

    j.

  • 4. Data: 2005-11-07 22:15:31
    Od: "zwykly facet" <z...@t...pl>

    > I facetom w krawatach tez? ;P

    Nie wiem co to sa za pieniadze i dlaczego lekarze twierdza, ze kobiecie w
    ciazy one sie naleza. Nie znam prawa, nie znam przepisow, nie pytalbym teraz
    nikogo gdybym wiedzial. Sprawa dotyczy mojej, juz prawie, bo za piec dni,
    zony.

    Moze to tylko zapomoga z pomocy spolecznej, ale ja i tak nie wiem KOMU i
    DLACZEGO ona sie nalezy. Wiem, ze osoby zatrudnione za etacie otrzymywaly te
    pieniadze, lecz mojej pani powiedziano, iz ma rente i nic jej sie nie
    nalezy.

    Jaka jest prawda i jakie przepisy to reguluja?

    Pozdrawiam,
    zf