  • 11. Data: 2020-05-25 00:51:03
    Temat: Re: Penalizowanie niezadowolonych z działań Mili... Policji
    Od: m...@g...com

    > Od teraz napisanie, że Policja pracuje głównie na statystyki, czy by
    > podreperować budżet mandatami, a nie w celu poprawy bezpieczeństwa
    > czy ścigania przestępców, będzie karane.

    Mamy już drugi Budapeszt, teraz czas na drugą Ankarę.
    W Turcji więzienia są pełne osób, które nie wychwalają Erdogana i jego
    akolitów, a u nas tacy bezczelnie kłapią dziobem.
    ---
    POdpadles Wengierskiemu MSW, Turcy takich rzeczy jak sam zauwazasz nie
    przepuszczajom, za aKOlitow masz przechlapane za obrazem uczuc w KRK a za "klapionce
    dzioby" u szczelnych inaczej czyli wlasciwie calej UE ;P
    POdziwiam talent POdpadania w 3 linijkach 4 dobrze ustawionym prawnie POdmiotom.
    Jeszcze zachacz o Israel a zaczne Ci wsPOlczuc ;P

  • 12. Data: 2020-05-25 01:06:15
    Od: m...@g...com

    Wiedza powszechna i zauważalne fakty mają się nijak do dokumentów
    ---
    Dokladnie. Dlatego bez ich udokumentowania nie nalezy nimi szermowac jako
    uzasadnieniami tez, jesli tezy majom siem dawac sondownie obronic ;)

  • 13. Data: 2020-05-25 10:19:52
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 24-05-2020 o 19:11, g...@g...com pisze:

    > Podbiega gostek do policjanta (Tanajno prowok), wymierza mu karczycho i mówi
    żartowałem.
    > https://twitter.com/PiotrPenen/status/12644987633825
    62817

    > Ile lat za taki żart dają w usa?
    >
    > Był TW Matka, później Diduszko padł, teraz Tanajno:)
    > Dopraszają się sami o wpierdol by były echa zza granicy jak to brutalna
    > policja pałuje w PL:)

    Jak byś zobaczył z innego rzutu kamery - są takie nagrania, to policjant
    wbiegł przed Tanajno i go najpierw ręką uderzył. Ten po prostu stracił
    równowagę i się podparł...

    Dodatkowo, policjant bez właściwego umundurowania,. podobnież w
    kierowanej grupie zwartej, ale szukanie kierownictwa tej grupy prowadzi
    do tego, ze żaden z nich nie wie. Dla mnie to takie dziwne trochę.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 14. Data: 2020-05-25 23:16:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Dodatkowo, policjant bez właściwego umundurowania,. podobnież w
    > kierowanej grupie zwartej, ale szukanie kierownictwa tej grupy prowadzi
    > do tego, ze żaden z nich nie wie. Dla mnie to takie dziwne trochę.

    Szczerze mówiąc, to gdzieś tak trzy czwarte również poza oddziałami
    zwartymi nie nosi od kilku lat (konkretnie od protestów w sprawie
    sądownictwa zauważyłem) imienników. Wstydzą się albo boją. Sam nie wiem.
    Jakbym był policjantem to pewnie i bym się i wstydził i bał.

    --
    Shrek