  • 1. Data: 2022-06-14 15:24:27
    Temat: Paszporty covidowe
    Od: Shrek <...@w...pl>

    Dawno nie było o kowidzie i szczepionkach bo putin zakończył pandemię -
    certy przedłużone o rok.

    "Ustawodawcy europejscy chcą zagwarantować obywatelom Europy swobodę
    poruszania się w przypadku pojawienia się nowego niepokojącego wariantu
    [wirusa SARS-CoV-2]" - wyjaśnił PE w komunikacie.

    Źródło: Puls Medycyny
    https://pulsmedycyny.pl/paszporty-covidowe-przedluzo
    ne-do-konca-czerwca-2023-r-1153228

    Podsumowując - żeby zachować swobodę poruszania się w z tardżetem
    nierozprzestrzeniania epidemii, wprowadzamy ograniczenia w poruszaniu
    się, na podstawie paszportu, wydawanego na podstawie szczepienia, które
    nie chroni przed zachorowaniem ani transmisją. Oni z putinem w jakiś
    zawodach startują kto bezczelniej kłamie czy co?

    A śmieliśmy się z szurów jak mówiły że paszporciki zostaną, żeby bydło
    się nie rozłaziło, znów miały rację:P

    Jak się śmiałem z szurstwa, to teraz zaczynam dopuszczać do siebie, że
    może i mieli rację z nwo;) Jeszcze paszporcik co2, zakaz spalinek,
    elektryki dla elit, inflacja dla zjedzenia oszczędności, kataster dla
    klasy średniej i będziemy jak te chłopy pańszczyźniane - nie będziesz
    miał niczego i będziesz szczęśliwy - przynajmniej dopóki ci kenkarty nie
    zawieszą:P Potem dochód gwarantowany, pieniądź z okresem ważności i mamy
    piękny, nowoczesny komunizm;) Zajdel był wizjonerem - Limes Inferior -
    polecam tak swoją drogą.

    Zobaczymy za dwie dekady, ale obstawiam, że sporo szurskich teorii
    nabierze kształtu:( Czarne lustro zacząłem oglądać dekadę po produkcji i
    sporo odcinków już wcale szokujące nie było.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 2. Data: 2022-06-14 23:12:30
    Temat: Re: Paszporty covidowe
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 14 czerwca 2022 o 15:25:04 UTC+2 Shrek napisał(a):
> [...]
    > się nie rozłaziło, znów miały rację:P
    >
    > Jak się śmiałem z szurstwa, to teraz zaczynam dopuszczać do siebie, że

    Za dużo się ich naczytałeś, to jest zaraźliwe jak priony.

    Póki co większość krajów zniosła ograniczenia przemieszczania.
    Ale te ograniczenia nie były wynikiem "paszportów", tylko tego, że był covid.
    covida podobno nie ma (choć fiutin nobla z medycyny raczej nie dożyje, nie wykeczył z
    covidu swiata, a jedynue wiadomości, co widać po bólu d4 kilku takuch z parciem na
    szkło ;), ale może wrócić.
    I wtedy ograniczenia znów nie będą "przez paszporty".
    A "paszporty" są po to, by jakoś mogli się wtedy przemieszczać ci rozsądniejsi, co
    nie chcą, ale muszą.

  • 3. Data: 2022-06-15 06:10:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Za dużo się ich naczytałeś, to jest zaraźliwe jak priony.

    Problem w tym, że potem okazuje się że mieli rację:P

    > Póki co większość krajów zniosła ograniczenia przemieszczania.

    No i fajnie. To po co dalej certy, które na dodatek nie mają żadnego
    sensu, bo dostaje się je po szczepionce która nie działa przeciw
    zachorowaniu i transmisji?

> [...]
    z covidu swiata, a jedynue wiadomości, co widać po bólu d4 kilku takuch z parciem na

    ryli? ;)

    > ale może wrócić.

    To jak wróci, to zacznijmy od skutecznej szczepionki a potem certy.

    > I wtedy ograniczenia znów nie będą "przez paszporty".

    Oczywiście że "przez paszporty". W ostatnim sezonie szczepionka już nic
    nie dawał w kwestii zapobiegania zachorowaniu i transmisji, więc cert
    była wartoscią samą w sobie.

    > A "paszporty" są po to, by jakoś mogli się wtedy przemieszczać ci rozsądniejsi, co
    nie chcą, ale muszą.

    No właśnie, przynajmniej pod koniec, to nic wspólnego z rozsądkiem nie
    miało. Certyfikat wydawany na podstawie nieskutecznej szczepionki.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 4. Data: 2022-06-15 07:25:09
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 14-06-2022 o 23:12, Dawid Rutkowski napisał:

    ne-do-konca-czerwca-2023-r-1153228

    > Za dużo się ich naczytałeś, to jest zaraźliwe jak priony.

    no to popatrzmy co się dzieje w Chinach - zablokowano wielu osobom
    depozyty. Ludzie idą protestować. Ich paszporty w trakcie tracą ważność
    i są ścigani, bo osoba z czerwonym odczytem paszportu na zewnątrz
    traktowana jest prawie jak przestępca. Tak, tak na pewno ma to cokolwiek
    wspólnego ze zdrowiem....

    --
    http://zrzeda.pl

  • 5. Data: 2022-06-15 10:29:59
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 15 Jun 2022 06:10:03 +0200, Shrek napisał(a):

    > Problem w tym, że potem okazuje się że mieli rację:P

    Akurat przeczytałem artykuł o polio w Pakistanie:

    "W odległych dolinach na pograniczu afgańsko-pakistańskim brodaci mułłowie
    twierdzą, że szczepionka wyprodukowana na bezbożnym Zachodzie powoduje
    sterylizację dzieci muzułmańskich. Niektórzy islamiści podejrzewają zaś, że
    cała kampania szczepień służy Zachodowi za pretekst, by szpiegować
    muzułmanów. Na domiar złego na lęk przed szczepionką przeciw polio nałożyła
    się nowa obawa - przed szczepieniem przed COVID-19.

    Niedawno jeden ze znanych pakistańskich publicystów nazwał koronawirusa
    "wielką iluzją", której celem są kraje muzułmańskie. Ma ona pozwolić Żydom
    przejąć rządy nad światem, bo nad zaszczepionymi nanoczipami muzułmanami
    będzie można przejąć kontrolę poprzez technologię 5G."

    https://wyborcza.pl/7,75399,28582724,w-pakistanie-sz
    erzy-sie-polio-rzad-wreszcie-to-dostrzegl.html

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 6. Data: 2022-06-15 10:39:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.06.2022 o 10:29, Olin pisze:

    > Akurat przeczytałem artykuł o polio w Pakistanie:

    To fajnie że dużo czytasz. Poszerza horyzonty, ale w tej sprawie nic nie
    wnosi.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 7. Data: 2022-06-15 10:42:12
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 15 Jun 2022 10:39:04 +0200, Shrek napisał(a):

    > To fajnie że dużo czytasz. Poszerza horyzonty, ale w tej sprawie nic nie
    > wnosi.

    No nie wiem. To chyba nic miłego być szpiegowanym przez 5G.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Demokracja kończy się wtedy, kiedy rząd zauważy, że może przekupić ludzi
    za ich własne pieniądze"
    Alexis de Tocqueville

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 8. Data: 2022-06-15 10:48:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.06.2022 o 10:42, Olin pisze:

    > No nie wiem. To chyba nic miłego być szpiegowanym przez 5G.

    A co ma 5G do certów kowidowych?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 9. Data: 2022-06-15 10:51:59
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 15 Jun 2022 10:48:22 +0200, Shrek napisał(a):

    > A co ma 5G do certów kowidowych?

    Uważnie śledzę, co mówią szury, bo są nosicielami prawdy.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 10. Data: 2022-06-15 11:39:35
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 15-06-2022 o 10:51, Olin napisał:

    > Uważnie śledzę, co mówią szury, bo są nosicielami prawdy.

    Chyba co sam rozpowszechniasz..

    --
    http://zrzeda.pl