  • 1. Data: 2002-01-08 15:49:50
    Temat: Paszport <<<
    Od: Bartek Sawicki <b...@g...pl>

    Mam paszport, który będzie jeszcze ważny przez 4 lata. W tej chwili mam 16 lat i
    chciałem wyrobić sobie nowy, żeby mieć go do 26, a nie 20 roku roku życia. Gdybym
    powiedział, że zgubiłem paszport, to czy wydają mi nowy bez opłat?

    Pzdr.
    Bartek

  • 2. Data: 2002-01-08 16:09:02
    Temat: Re: Paszport <<<
    Od: "winetu" <P...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bartek Sawicki" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    życia. Gdybym
    > powiedział, że zgubiłem paszport, to czy wydają mi nowy bez opłat?

    Wg mojej wiedzy to skasują cie proporcjonalnie za 6 lat (za 4 już
    zapłaciłeś). Zapytaj najlepiej w urzędzi paszportowym ile to kosztuje w
    przypadku zgubienia. A może lepiej oddać stary i dostać nowy?

  • 3. Data: 2002-01-10 00:13:28
    Od: s...@p...wirtualnej_polski.pl (-k a m i l)

    W on czas: Tue, 08 Jan 2002 15:49:50 GMT, użytkownik
    Bartek Sawicki <b...@g...pl> otworzył nam oczy:
    >czy wydają mi nowy bez opłat?

    a nie sądzisz, że wtedy wszyscy "gubiliby" paszporty z byle powodu?
    Aparat administracyjny bardzo chętnie przyjmuje opłaty...

    pozdr.
    -k a m i l
    PS
    jezeli możesz, zmień sobie kodowanie na iso-8859-2

    --
    suhacz3ki-at-poczta.wp.pl

    !!! ogłoszenie BEZPŁATNE :-)))
    Znajoma kupi modem. Pod linuxa = najlepiej zewnetrzny. Tanio.
    Oferty na priv (moj)

  • 4. Data: 2002-01-12 18:50:35
    Od: Jarosław Lech <j...@a...net.pl>

    Użytkownik "winetu" <P...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Bartek Sawicki" <b...@g...pl> napisał w wiadomoœci
    > lat i chciałem wyrobić sobie nowy, żeby mieć go do 26, a nie 20 roku roku
    > życia. Gdybym
    > >
    > Wg mojej wiedzy to skasujš cie proporcjonalnie za 6 lat (za 4 już
    > zapłaciłeœ). Zapytaj najlepiej w urzędzi paszportowym ile to kosztuje w
    > przypadku zgubienia. A może lepiej oddać stary i dostać nowy?

    Zdaje się, że nowy paszport zostałby wydany na 4 lata (bo przez tyle jeszcze był
    ważny "zgubiony") i za ten okres musiałbyś zapłacić (zgubienie paszportu to nie
    przyczyna obiektywna, jak np. zmiana nazwiska w wyniku zamążpójścia, nie zwalnia
    więc od opłat).

    --
    Lejak
    j...@p...onet.pl