  • 1. Data: 2004-03-02 10:37:01
    Temat: Pasierbica i dziedziczenie
    Od: "Dario" <d...@w...pl>

    Witam !

    Zmarł mój ojczym (wdowiec). Testamentu brak.
    Gdzieś żyje jego rodzeństwo. Mieszkałam razem z ojczymem.

    Jakie mam ustawowe prawa do spadku w stosunku do jego rodzeństwa ? Nie byłam
    oficjalnie przysposobiona.

    Czy wypłacą mi zaległe świadczenia z jego zakładu pracy bez zakładania
    sprawy spadkowej?

    Anna

  • 2. Data: 2004-03-02 11:43:58
    Temat: Re: Pasierbica i dziedziczenie
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Dario wrote:

> [...]
    > Gdzieś żyje jego rodzeństwo. Mieszkałam razem z ojczymem.
    >
    > Jakie mam ustawowe prawa do spadku w stosunku do jego rodzeństwa ? Nie

    Obawaim sie, ze zadne.

    Boguslaw