  • 1. Data: 2022-01-13 15:40:35
    Temat: Państwowa Komisja ds. Pedofilii za ograniczeniem prawa adwokata do obrony
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Czy to o co wnioskował adwokat to "wysokie etycznie loty"? NIE.
    Czy adwokat powinien mieć prawo do takich wniosków co do osoby oskarżającej?
    IMHO *Niestety* tak jak prawo do obrony (nawet w sprawie cywilnej) ma
    naprawdę coś znaczyć.

    https://tvn24.pl/polska/pelnomocniczka-kurii-chciala
    -sprawdzenia-orientacji-pokrzywdzonego-interwencja-p
    anstwowej-komisji-ds-pedofilii-5557265

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2022-01-13 23:32:24
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-01-13, A. Filip <a...@p...pl> wrote:
> [...]
    > IMHO *Niestety* tak jak prawo do obrony (nawet w sprawie cywilnej) ma

    Wydaje się, że takie rzeczy powinny być jakoś filtrowane przez sąd, a
    dalej wyłączenie i wniosek do izby adokackiej. Prawo do obrony ma swoje
    granice i zdecydowanie działania adwokata nie powinny powiekszać szkód u
    ofiary.

    Nb. kolejny przerażający przykład pokazujący skalę tej całej patologii.
    I nie mówię tu o adwokat rzecz jasna, a o zdegenerowanych elitach kk,
    pozbawionych cienia empatii i jednocześnie chyba zwyczajnie głupich,
    skoro aprobują takie argumenty odnoście, wtedy, 12tolatka. Elity,
    uważajace się za strażników morlności i etyki chrześcijańskiej.
    Obrzydliwość.

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2022-01-13 23:37:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.01.2022 o 15:40, A. Filip pisze:
> [...]
    > IMHO *Niestety* tak jak prawo do obrony (nawet w sprawie cywilnej) ma

    A co to wnosi do sprawy jaką miał orientację?

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 4. Data: 2022-01-14 09:50:10
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 13 Jan 2022 23:37:53 +0100, Shrek napisał(a):

    > A co to wnosi do sprawy jaką miał orientację?

    Pewnie chcą pójść po linii, że "często wyzwala się ta niewłaściwa postawa,
    czy nadużycie, kiedy dziecko szuka miłości. Ono lgnie, ono szuka. I zagubi
    się samo i jeszcze tego drugiego człowieka wciąga".

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 5. Data: 2022-01-14 11:24:56
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    > A co to wnosi do sprawy jaką miał orientację?

    Jaką *ma* orientację. Najwyraźniej taktycy z kurii dowiedzieli się że
    obecnie gość jest homo i doszli do wniosku że był także w wielu 12 lat,
    więc wina księdza mniejsza bo wykorzystywał 12-latka homo a nie hetero i
    być może, ów 12-latek miał nawet jakąś przyjemność nawet kiedy ksiądz go
    molestował, z racji zgodności płci i popędów.
    Kompletne kretyństwo bo 12-latek nie może mieć wykształconej i
    uświadomionej orientacji w tym zakresie. Dziecko czy będzie homo czy
    hetero uświadamia sobie kilka lat później, w wieku dojrzewania.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 6. Data: 2022-01-14 11:51:25
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 14 Jan 2022 11:24:56 +0100, Jacek Maciejewski wrote:

> [...]
    > być może, ów 12-latek miał nawet jakąś przyjemność nawet kiedy ksiądz go
    > molestował, z racji zgodności płci i popędów.

    Jak chce jakies odszkodowanie, to moze istotne czy to byla przyjemnosc
    czy nieprzyjemnosc.

    > Kompletne kretyństwo bo 12-latek nie może mieć wykształconej i
    > uświadomionej orientacji w tym zakresie. Dziecko czy będzie homo czy
    > hetero uświadamia sobie kilka lat później, w wieku dojrzewania.

    A od czego to zalezy w pozniejszym okresie?
    Moze w genach od poczecia mial zapisane ...

    A tak w ogole, to co w pozwie stoi?

    J.

  • 7. Data: 2022-01-14 12:11:43
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-01-14, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Jak chce jakies odszkodowanie, to moze istotne czy to byla przyjemnosc
    > czy nieprzyjemnosc.

    Jak, skoro to było dziecko? Jakby ksiądz go szpikował heroiną /
    alkoholem a ten znajdował w tym przyjemność to coś by to zmieniało?

    --
    Marcin

  • 8. Data: 2022-01-14 12:22:25
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> pisze:
    > On Fri, 14 Jan 2022 11:24:56 +0100, Jacek Maciejewski wrote:
    [...]
    > A od czego to zalezy w pozniejszym okresie?
    > Moze w genach od poczecia mial zapisane ...
    > [...[

    Ależ ty my wierz i cytuj na potęgę w kwestii zakazu promocji
    homoseksualizmu w szkołach :-) Wykorzystuj skrzętnie jeśli
    jesteś stroną zainteresowana szerzej niż ten jeden pozew.

    "Nie po to się bitwy wygrywa by wojnę przegrać".
    "Można bitwę przegrać by wojnę wygrać".

    Zresztą sprawa sympatii jest prosta: Niech padnie wprost jakiej
    wysokości odszkodowania skarżący cywilnie się domaga a to
    jakie "metody obrony" są (całkiem) poniżej zasad etyki będzie
    znacznie łatwiej ustalić IMHO. Im większa forsa tym sprawa
    poważniejsza, im sprawa poważniejsza tym łatwiej uznać niektóre
    ciosy za "ledwo (ale) powyżej pasa". Niby tak być nie powinno
    ale jest IMHO.

    --
    A. Filip

  • 9. Data: 2022-01-14 13:02:18
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 14 Jan 2022 11:51:25 +0100, J.F napisał(a):

    > Jak chce jakies odszkodowanie, to moze istotne czy to byla przyjemnosc
    > czy nieprzyjemnosc.
    Skoro występuje o odszkodowanie to najwyraźniej poniósł stratę.

    > A od czego to zalezy w pozniejszym okresie?
    > Moze w genach od poczecia mial zapisane ...
    Nauka nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Przeważa pogląd o genetycznym
    uwarunkowaniu lecz część wypowiadających się przypisuje pewien procent
    znaczenia procesowi wychowawczemu. Jedno jest pewne - nie ma ani
    odrobiny wolnego, świadomego wyboru.
    Jeszcze jest jeden ciekawy aspekt. Mianowicie, o ile gość jest
    rzeczywiście homo, może wystapić o odszkodowanie ponieważ wczesna
    molestacja seksualna przez mężczyznę mogła wyzwolić w nim proces wyboru
    skłonności w kierunku mężczyzn. Gdyby nie ta zaszłość byłby zwykłym
    hetero. I znajdzie sporo głosów na poparcie takiej tezy przed sądem.

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 10. Data: 2022-01-14 13:45:14
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 14 Jan 2022 13:02:18 +0100, Jacek Maciejewski wrote:

    > Skoro występuje o odszkodowanie to najwyraźniej poniósł stratę.

    Tak mowi.
    A adwokat strony przeciwnej powinien mowic, ze nie poniosl, lub
    znacznie mniejszą :-)

    > Nauka nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Przeważa pogląd o genetycznym

    No to nie ma znaczenia czy w wieku 12 lat czy np 16 :-P

    > uwarunkowaniu lecz część wypowiadających się przypisuje pewien procent
    > znaczenia procesowi wychowawczemu. Jedno jest pewne - nie ma ani
    > odrobiny wolnego, świadomego wyboru.

    Jakos tam sporo dzieci ucieklo od takich opiekunczych ksiezy.

> [...]
    > skłonności w kierunku mężczyzn. Gdyby nie ta zaszłość byłby zwykłym
    > hetero. I znajdzie sporo głosów na poparcie takiej tezy przed sądem.

    A jak sam piszesz - przewaza poglad o genetycznym pochodzeniu.

    Wiec jeszcze wiecej glosow znajdzie na poparcie tezy, ze jest homo,
    bo zawsze byl homo.
    Wiec zadnej straty nie poniosl, ksiadz wyzwolil w nim tylko naturalny
    proces wyboru, przez co zaoszczedzil mu problemów z jakąs babą,
    czy innym ksiedzem, ktory by mu mowil, ze to ciezki grzech :-P

    J.