eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOświadczenie o zakazaniu wykonywania prac monterskich i serwisowych po godzinach pracy? › Oświadczenie o zakazaniu wykonywania prac monterskich i serwisowych po godzinach pracy?
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Mon, 11 Sep 2017 13:23:39 -0700 (PDT)
    Subject: Oświadczenie o zakazaniu wykonywania prac monterskich i serwisowych po
    godzinach pracy?
    From: z...@g...com

    Dobry wieczór,

    chciałbym zapytać, czy jeśli jestem zatrudniony na umowę o pracę cały etat w sklepie
    antenowym (cyfrowy Polsat) czy pracodawca może nakazać mi podpisać oświadczenie w
    którym zawarł:

    Oświadczenie

    Ja,..... niżej podpisany zostałem poinformowany, że wykonując obowiązki służbowe w
    firmie .... zostanę zwolniony dyscyplinarnie w przypadku jeśli wykonując obowiązki
    służbowe wobec klienta firmy wykonam usługę montażu lub serwisu anteny klientowi
    którego obsługiwałem działając na szkodę firmy.

    Dużo osób rozpoznaje mnie na ulicy, są też moi znajomi, którzy wiedzą, że pracuję w
    Cyfrowym Polsacie i chętnie korzystają z moich prywatnych usług - lub też z
    polecenia.

    Podpisując takie oświadczenie w przypadku kiedy moja własna siostra przedłuży umowę,
    nie mogę dla niej zamontować nowego konwertera? To chore, że w czasie prywatnym nie
    mogę wykonywać prac monterskich.

    Mam podpisać oświadczenie z siostrą, że wykonuję usługę na jej własne życzenie?

    Pozdrawiam
    Paweł Przemysław