  • 1. Data: 2014-09-17 17:20:44
    Temat: Opieka na dziecko
    Od: "Kazio" <m...@p...fm>

    Witam

    30 lipca br. zostaliśmy szczęśliwymi rodzicami :) Żona jest na urlopie
    macierzyńskim.

    Czy w tym roku należy mi się 2 dni opieki nad dzieckiem ?

    POZDRAWIAM

    Marcin

  • 2. Data: 2014-09-18 10:03:53
    Temat: Re: Opieka na dziecko
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 17.09.2014 Kazio <m...@p...fm> napisał/a:

    > 30 lipca br. zostaliśmy szczęśliwymi rodzicami :) Żona jest na urlopie
    > macierzyńskim.
    >
    > Czy w tym roku należy mi się 2 dni opieki nad dzieckiem ?

    Oczywiście, Art. 188 KP ustala tylko górną granicę wieku
    dziecka (14 lat), nie uzależnia tegoż prawa od niczego innego,
    w szczególności od urlopu macierzyńskiego drugiego rodzica.

    Zobacz też komentarze, np.
    http://www.zfśs.pl/strefahr/opieka_nad_zdrowym_dziec
    kiem.html

    Warto pamiętać, że te dwa dni jest na oboje rodziców i niezależnie
    od liczby dzieci.

    --
    Dominik & kąpany (via debianowy slrn)
    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.