  • 11. Data: 2003-10-07 12:13:33
    Temat: Re: Oferta pracy - 1000 pln brutto - ILE NA RĘKĘ ?
    Od: "" <p...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Neko" <neko@_bez_spamu_gamesweek.pl> napisał w wiadomości

    > http://www.bankier.pl/narzedzia/kalkulatory/placowy/
    >
    > Pzdr
    >
    > Butik

    I tego bylo mi trzeba - czyli na pelnym etacie bede zarabial PONIZEJ
    NAJNIZSZEGO WYNAGRODZENIA ?? no chyba bede walczyl dalej 760 to najnizsze
    prawda ?? 760 nett

  • 12. Data: 2003-10-07 12:29:12
    Od: "XYZ" <x...@p...pl>

    > I tego bylo mi trzeba - czyli na pelnym etacie bede zarabial PONIZEJ
    > NAJNIZSZEGO WYNAGRODZENIA ?? no chyba bede walczyl dalej 760 to najnizsze
    > prawda ?? 760 nett

    Najniższe to 800 zł, ale brutto :-)
    A Ty chyba masz 1000 brutto? Więc OK

    Kuba

  • 13. Data: 2003-10-07 12:50:29
    Od: "Marcin Patyna" <m...@o...pl>

    > I tego bylo mi trzeba - czyli na pelnym etacie bede zarabial PONIZEJ
    > NAJNIZSZEGO WYNAGRODZENIA ?? no chyba bede walczyl dalej 760 to najnizsze
    > prawda ?? 760 nett

    Hej, najniższe wynagrodzenie to 800 BRUTTO, a ok. 587 NETTO, czyli na rękę
    po odliczeniu zobowiązań podatkowych itp.

    --
    Pozdrawiam, Marcin Patyna
    Ośrodek Informatyczny PG,

  • 14. Data: 2003-10-07 13:22:27
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "Dominik" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Ile otrzymam na reke pod koniecmiesiaca i jakie jestnajniższe
    wynagrodzneie w
    > kraju teraz.

    http://panorama.infor.pl/kalkulatory/wynagrodzen.php

    otrzymasz 719.57 zł

    http://www.infor.pl/wskazniki/wisdok.html?R=3A01--&a
    =1

    minimalne wynagrodzenie za pracę:

    Od 1 stycznia 2004 r. 824 zł
    Dz.U. z 2003 r. Nr 167, poz.1623

    Od 1 stycznia 2003 r. 800 zł
    Dz.U. z 2002 r. Nr 200, poz.1679

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 15. Data: 2003-10-07 14:06:48
    Od: "diodka" <d...@e...pl>

    a teraz ciekawostka ;))
    sprawdzilam w podanych linkach do kalkulatorow ;)
    oto wyniki dla 1000 zl :))

    NETTO PODATEK UBEZP.ZDR ZUS pracow
    719.57 28,3 65,03 187,1 ----->wg
    http://panorama.infor.pl/kalkulatory/wynagrodzen.php

    721,60 26,26 65,04 187,10 ----->wg
    http://www.bankier.pl/narzedzia/kalkulatory/placowy/

    wiec pomijajac fakt ze nie jest to pl.rec.podatki :) to moze ktos wie skad
    sie wziela ta roznica na podatku i zdrowiu?:)
    2 zlote to w koncu dosc duza roznica ;)))

    d.

  • 16. Data: 2003-10-07 18:33:37
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "diodka" <d...@e...pl> wrote in message
> [...]
    > sie wziela ta roznica na podatku i zdrowiu?:)
    > 2 zlote to w koncu dosc duza roznica ;)))

    bankier źle liczy :)
    zaliczkę na podatek oraz podstawy odpowiednio się zaokrągla, a oni
    najwyraźniej o tym zapomnieli

    poza tym mam wrażenie, że nie uaktualnili kwoty wolnej - ale źródeł nie
    widziałem więc nie wiem

    można łatwo sprawdzić czy dobrze podaje infor czy bankier - na własnym
    koncie i umowie o pracę :)))))

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 17. Data: 2003-10-07 21:27:35
    Od: "Tomek" <g...@k...onet.pl>

    > Ile otrzymam na reke pod koniecmiesiaca i jakie jestnajniższe
    wynagrodzneie w
    > kraju teraz.
    >
    > Dziekuje
    >
    > --

    http://www.zus.pl/niusy/inf008.htm

    a tu sobie wylicz

    http://panorama.infor.pl/kalkulatory/zus.php

    pozdrawiam

    Tomek

  • 18. Data: 2003-10-07 21:43:16
    Od: Info <""info(no spam)\"@e-windykacja.com.pl usun (no spam)>

    Tomek wrote:

    > wynagrodzneie w

> [...]

    najnizsze wynagrodzenie wynosi obecni 800 zl, na reke otrzymasz ok 719,57zl
    zobacz tez http://praca.wp.pl - kalkulator plac

    pozdrawiam

    http://www.e-windykacja.com.pl
    Serwis informacyjny