  • 11. Data: 2004-08-06 08:42:50
    Temat: Re: Odpowiedzialność rodziców za długi dorosłego syna
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Dziękuję serdecznie za odpowiedź.
    > A jeśli komornik będzie chciał "wejść" na majątek syna, to skąd wiadomo,
    co
    > należy do rodziców, a co do dziecka, które z nimi mieszka?

    trzeba miec rachunki, najlepiej wymeldujcie syna.

    (zawsze mozna spisac testament- zeby nikt przypadkiem mieszkania po Waszej
    smierci nie "zwinal")

    P.

  • 12. Data: 2004-08-06 09:27:52
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    pl> napisal(a):
    > co
    >>

    > trzeba miec rachunki, najlepiej wymeldujcie syna.
    >
    > (zawsze mozna spisac testament- zeby nikt przypadkiem mieszkania po Waszej
    > smierci nie "zwinal")

    Mam prośbę: nie zmieniaj From:
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl - rejsy morskie

  • 13. Data: 2004-08-06 10:06:50
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Waszej

    > Mam prośbę: nie zmieniaj From:

    heh, trudno inne dane podac Houtlookowi przy blokadzie? Jak będę chciał to
    zmienie.

    Wpisz odrazu Marian Paździoch bo być może takie sie pojawi.

    P.

  • 14. Data: 2004-08-06 10:15:55
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Przemek R. said the following on 2004-08-06 12:06:

    [...]

    > heh, trudno inne dane podac Houtlookowi przy blokadzie? Jak będę chciał to
    > zmienie.
    >
    > Wpisz odrazu Marian Paździoch bo być może takie sie pojawi.

    Tylko takie zzachowanie jest jednym z lepszych wskaźników trollizmu.

    KJ

    --
    JIDs: k...@j...wpl.pl k...@j...aster.pl

  • 15. Data: 2004-08-06 11:36:56
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Tylko takie zzachowanie jest jednym z lepszych wskaźników trollizmu.

    to znaczy jakie, to ze nawe wyswietlana chce zmienic i nie nmam zamiaru sie
    z tym kryc?

    Ja sie nazwiska nie wstdze, w wieku 40 lat moze bede sie tak podpisywal,
    obecnie nie za bardzo
    lubie oficjalne Przemysław Rokicki , wole Przemek R. . Albo jakis nick. To
    zle?
    Mam swoje zdanie na pewne tematy i sie z tym nie kryje, chcialem uniknac
    komentarzy typu
    "12 latek ktory boi sie podpisac wlasnym nazwiskiem" - bo tak jest z
    wiekszoscia na tej i na innych grupach,
    mozna policzyc na rekach osoby ktore sie nie boja utaj podpisac.

    poczatkowo planowalem w stopce zaznacyc ze zmienilem nazwe wyswietlana by
    uniknac
    komentarzy zakompleksionych .... typu samotnik... ale tego nie zrobie,
    niech sie troche wysila i lepiej outlooka ustawia.

    P.

    Ps.
    A tym "trolollizmem" to sobie mozesz w tylku pomerdac, nie rusza mnie to juz
    pisalem.

  • 16. Data: 2004-08-06 14:08:47
    Od: Dredd<...@...pl>

    > najlepiej wymeldujcie syna.

    Jeśłi nadal będzie mieszkał z rodzicami to nic nie zmieni

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 17. Data: 2004-08-06 14:19:32
    Od: Dredd<...@...pl>

    > hmmm no wlasnie tez tak myslalam ale od poczatku lipca juz tak
    nie mysle...
    > chlopak placi alimenty, przez dwa lata, lasce malo - nie sklada
    sprawy o
    > podwyzszenie od chlopaka tylko o nastepna kwote od matki
    chlopaka - sprawe
    > wygrywa
    > wiec jak to jest?

    Co nie zmienia faktu, że rodzice nie odpowiadają za zaległości
    alimentacyjne syna (chyba nie powiesz że płaca to co lasce się należy
    od ojca dziecka np. z wyroku wydanego na tego chłopaka a nie na
    dziedków). Mają co najwyżej ustalone własne zobowiązanie
    alimentacyjne wobec wnuka wynikające z istniejącego pokrewieństwa.
    To jest teoretycznie możliwe: np. ojciec z obiektywnych przyczyn nie
    jest w stanie pokryć wszystkich usprawiedliwionych potrzeb dziecka więc
    dokładają się dziadkowie jako zobowiązani niezależnie od niego
    Tak więc w pełni podtrzymuję to co napisałem wcześniej

    > a "rozwodu" z synem wziac sie nie da..

    Ano nie da :)

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 18. Data: 2004-08-06 14:45:54
    Od: "ania" <a...@e...pl>

    Użytkownik "Dredd"

    > To jest teoretycznie możliwe: np. ojciec z obiektywnych przyczyn nie
    > jest w stanie pokryć wszystkich usprawiedliwionych potrzeb dziecka więc
    > dokładają się dziadkowie jako zobowiązani niezależnie od niego
    ale syn moze i w tym tkwi problem...
    syn ma mozliwosci bo ma dochody, placi to co zasadzone, laska sie upomniala
    o wiecej od babci - czyli matki chlopaka (od ojca jeszcze nie:-)
    jak masz pomysl jak z tego wybrnac chetnie poczytam...

    > Ano nie da :)

    a powinno sie dac;-(

    ania
    www.aem.pl GG: 1145538
    osiolek F650 CS i jeszcze 143 spiace kucyki

  • 19. Data: 2004-08-06 14:57:15
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Jeśłi nadal będzie mieszkał z rodzicami to nic nie zmieni

    mozna byc w gosci u kogos prawda?

    To jest trudne do udowodnienia ze ktos mieszka w danym miejscu bez
    zameldowania.
    Jezeli syn bylby stamtad wymeldowany to przeciez komornik nie wejdzie i nie
    zacznie
    brac co popadnie. Bo z jakiej racji?

    P.

  • 20. Data: 2004-08-06 19:52:57
    Od: Dredd<...@...pl>

    > ale syn moze i w tym tkwi problem...
    > syn ma mozliwosci bo ma dochody

    Skoro tak i ojciec może zapewnić dziecku wszystkie usprawiedliwione
    potrzeby to po prostu obowiązek alimentacyjny zobowiązanych w
    dalszej kolejności zapewne w ogóle nie powstał (nie skonkretyzował
    się). A ewentualne powództwo powinno być oddalone ponieważ jest
    osoba bliżej spokrewniona od której możliwe jest uzyskanie całości
    potrzebnych dziecku środków

    > laska sie upomniala

    Upomniała się czy dostała w wyroku sądowym?

    -> http://usenet.pomocprawna.info