    From: "Sandra" <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: kontrola sedziow
    Date: Wed, 16 Oct 2002 20:21:31 +0200

    Użytkownik andrzej <a...@w...pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@w...pl...
    > a po wyroku? Bo przeciez moze dojsc do sytuacji:
    > czy jest na sali wizytator?

    tu jeszcze uzupelnie ,ze gdy dochodzi juz do oceny czy osoba ma
    predyspozycje dostac nominacje tak wizytator niespodziewanie wchodzi na sale
    asesorowi celem oceny jego sedziowania , wzywa o akta prawie ,ze wszystkie
    gdzie orzekal, i ocenia jego prace przygotowujac itd. itd. pózniej
    zgromadzenie, pozniej ministerstwo i w koncowym efekcie nominacja lub nie

    Nie ma? Dawac kapuste!

    jak ktos niekiedy kieruje sie niewiedza lub zawiscia to tak wrzeszczy jak
    ty o kapuscie :P

    hmm niektore wypowiedzi sa bardzo niewlasciwe mimo ,ze sama wiem jak nasze
    prawo funkcjonuje, ile niedociagniec , niekiedy i orzeczen niesprawiedliwych
    ale ciekawa jestem co tak ubodlo Ciebie ,ze w taki sposób piszesz ?

    Sandra