  • 1. Data: 2008-06-27 09:27:04
    Temat: Odmowa przyjscia do pracy
    Od: Magda <m...@o...pl>

    Taka sytuacja:

    Mam umowe o prace (czas nieokreslony). Pracuje w biurze podrózy, jestem
    kierownikiem tego biura(pracuje tu 3 ludzi). Moim obowiazkiem jest m.in.
    opracowanie "grafiku" czyli kto, kiedy i ile pracuje.
    Wlasnie okazalo sie, ze dwoch pracownikow zachorowalo i zostalam sama.
    Z centrali dowiedzialm sie, ze skoro zaistniala tak sytuacja to musze
    pracowac jakis czas 12h/dzien nonstop.
    Co teraz, czy moge odmowic i nie przyjsc np, jutro do pracy? Zaznaczma,
    ze nie zalezy mi na tej pracy.
    Jutro mam wazne spotkanie i jesli sie na nim nie zjawie moge stracic
    sporo pieniedzy.
    Jesli jutro nie przyjde do pracy (co jest zgodnie z grafikiem) to biuro
    bedzie nieczynne i jako jego kierownik podobno odpowiem za to finansowo.
    Czuje sie jak niewolnik :)

  • 2. Data: 2008-06-27 10:17:24
    Temat: Re: Odmowa przyjscia do pracy
    Od: "Sir_Robak" <sir_robak_plissno@ło2.pl>

> [...]
    > Jesli jutro nie przyjde do pracy (co jest zgodnie z grafikiem) to biuro
    > bedzie nieczynne i jako jego kierownik podobno odpowiem za to finansowo.

    z innej grupy...:

    Szef do pracownika:
    - Miarka sie przebrala, zwalniam pana...!
    - Zwalniam...? Jestem naprawde mile zaskoczony szefie, bo zawsze myslalem,
    ze niewolników sie sprzedaje...!

    Robak

  • 3. Data: 2008-06-27 10:56:50
    Od: "Pawel" <b...@m...com>

    Uzytkownik "Magda" <m...@o...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > kierownikiem tego biura(pracuje tu 3 ludzi). Moim obowiazkiem jest m.in.
    > opracowanie "grafiku" czyli kto, kiedy i ile pracuje.

    Moim zdaniem, kiepski z Ciebie kierownik skoro nie jestes przygotowana do
    zapewnienia sprawnej i ciaglej pracy podleglej Ci placówki.

    --
    Pawel
    wszytkie posty z hotmail.com yahoo.com, lycos.com, gmail.com i

  • 4. Data: 2008-06-27 11:01:54
    Od: Magda <m...@o...pl>

    Pawel wrote:
    > Uzytkownik "Magda" <m...@o...pl> napisal w wiadomosci
    >
    > Moim zdaniem, kiepski z Ciebie kierownik skoro nie jestes przygotowana do
    > zapewnienia sprawnej i ciaglej pracy podleglej Ci placówki.

    Z tym sie zgodze, ale nie o to sie pytam

  • 5. Data: 2008-06-27 11:28:06
    Od: "Pawel" <b...@m...com>

    > Z tym sie zgodze, ale nie o to sie pytam

    Wydaje mi sie,ze to jest tak:
    Firma ma zdecydowanie uzasadnione potrzeby.
    Musisz wiec przyjsc do pracy jesli tego zazadali.

  • 6. Data: 2008-06-27 11:30:22
    Od: "Pawel" <b...@m...com>

    Uzytkownik "Pawel" <b...@m...com> napisal w wiadomosci

    > Wydaje mi sie,ze to jest tak:
    > Firma ma zdecydowanie uzasadnione potrzeby.
    > Musisz wiec przyjsc do pracy jesli tego zazadali.

    Aha, o ile nie masz dziecka do lat 4 bo to podpada pod ochrone macierzynstwa
    Plus. Odstepy pomiedzy praca powinny byc dluzsze niz 11 godzin. Raz w
    tygodniu nalezy sie tez przerwa nie krótsza niz 32 godziny o ile dobrze
    pamietam.
    Jest tez roczny limit nadgodzin. Za nadgodziny maja Ci zaplacic lub oddac
    dni wolne.

  • 7. Data: 2008-06-27 12:52:14
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Moim zdaniem, kiepski z Ciebie kierownik skoro nie jestes przygotowana do
    > zapewnienia sprawnej i ciaglej pracy podleglej Ci placówki.

    tak krawiec kraje jak mu materii staje, ona jest keirownikiem a nie
    pracodawca, pewnych rzeczy nie przeskoczy

  • 8. Data: 2008-06-27 12:54:00
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Uzytkownik "Pawel" <b...@m...com> napisal w wiadomosci

    > Firma ma zdecydowanie uzasadnione potrzeby.
    > Musisz wiec przyjsc do pracy jesli tego zazadali.

    musi to jedynie umrzec, jak kazdy :)
    a do pracy moze przyjsc a moze nie przyjsc, szczegolnie ze jak napisala, na
    utrzymaniu pracy specjalnie jej nie zalezy

  • 9. Data: 2008-06-27 13:16:26
    Od: "ArturSZ" <a...@n...pl>

    > Jesli jutro nie przyjde do pracy (co jest zgodnie z grafikiem) to biuro
    > bedzie nieczynne i jako jego kierownik podobno odpowiem za to finansowo.
    > Czuje sie jak niewolnik :)

    idz po L-4
    i juz
    --
    ArturS
    naswietlarnia drukarni PRO MEDIA Opole 442 80 11

  • 10. Data: 2008-06-27 13:32:36
    Od: "Pawel" <b...@m...com>

    Uzytkownik "szerszen" <s...@t...pl> napisal w wiadomosci
    > musi to jedynie umrzec, jak kazdy :)
    > a do pracy moze przyjsc a moze nie przyjsc, szczegolnie ze jak napisala,
    > na utrzymaniu pracy specjalnie jej nie zalezy

    Oczywiscie w kajdankach jej tam nie sprowadza.
    Ale w papierach moze sobie latwo pobrudzic. A nastepny pracodawca moze
    zadawac niewygodne pytania, skad na przyklad dyscyplinarne zwolnienie?