  • 1. Data: 2003-01-24 10:05:12
    Temat: Odbiór mieszkania
    Od: "Dominik" <m...@...spam.interia.pl>

    Witam

    Może ktoś wie jak się ma techniczny odbiór mieszkania a notarialna umowa
    kupna.
    Chodzi mi o to czy podpisując umowę notarialną będę nadal mógł dochodzić
    usunięcia usterek zawartych w protokole odbioru technicznego mieszkania?

  • 2. Data: 2003-01-24 12:36:21
    Temat: Re: Odbiór mieszkania
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <b0r2vr$k2u$1@news.tpi.pl>, Dominik wrote:
> [...]
    > Chodzi mi o to czy podpisując umowę notarialną będę nadal mógł dochodzić
    > usunięcia usterek zawartych w protokole odbioru technicznego mieszkania?

    Wlasnie podpisujac umowę będziesz mógł w pełni dochodzi swoich praw, bo
    póki jej nie podpiszesz to właścicielem nie jesteś więc teoretycznie co ci
    do cudzej własności?

    --
    Marcin