  • 11. Data: 2018-03-09 13:03:49
    Temat: Re: Od 18 lat siedzi za brutalny gwałt
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:p7tlkc$u4s$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2018-03-09 o 08:56, Shrek pisze:

    >Jeśli to była pomyłka to sądu.
    >Ja stawiał bym na radosne działanie policji w celu szybkiego
    >zamknięcia
    >śledztwa i ogłoszenia sukcesu.

    Czy takie szybkie - od stycznia do maja 5 miesiecy.
    Nie wiemy czy aresztowano na podstawie sladow, czy zaczely sie zgadzac
    dopiero potem, ale gdzies tam czas na wykonanie badan dochodzi.
    Niby dwa dni, ale u nas chyba czesto 3 miesiace.

    No i gdzies tam sad byl, ktory go spokojnie sadzil miesiacami czy
    latami ... i znow wracamy do tego, czy ty te slady podrzucono ...

    J.

  • 12. Data: 2018-03-09 17:52:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Zobacz jakie są cyrki przy sprawie Iwony Cygan. Po czymś takim to nic
    > mnie już nie zdziwi. Zgroza.

    No i ciąg dalszy.

    http://www.gazetawroclawska.pl/wiadomosci/a/nie-prze
    czytalem-akt-przyznaje-prokurator-ktory-zamknal-niew
    innego-czlowieka,12993714/

    Prokurator dostał sprawę, bo na poprzedniego były skargi, policjant mu
    powiedział, że to ten, to mu postawił zarzuty (zapewne dla jego dobra),
    z aktami nie zdążył się zapoznać (już potem) bo coś narozrabiał i dostał
    za to naganę i go odsunęli. Jako prokurator już nie pracuje, bo został
    skazany za korupcję.

    Przypomnij mi proszę - czy to dobrze jak ci prokurator stawia zarzuty?

    Shrek

  • 13. Data: 2018-03-09 18:07:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2018-03-09, Shrek <...@w...pl> wrote:

    >Zobacz jakie są cyrki przy sprawie Iwony Cygan. Po czymś takim to nic
    >mnie już nie zdziwi. Zgroza.

    Zobacz mniej obciazoną sprawe Ewy Tylman

    http://www.gloswielkopolski.pl/kryminalna-wielkopols
    ka/a/sprawa-ewy-tylman-wspolpracownik-krzysztofa-rut
    kowskiego-nie-naklanialem-karoliny-k-do-skladania-fa
    lszywych-zeznan-zdjecia-wideo,12994298/

    Naoczny swiadek ...

    P.S. Oskarzonego zwolnili aresztu ?
    Co zreszta wcale takie dobre dla niego byc nie musi ...

    J.

  • 14. Data: 2018-03-09 21:40:21
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-03-09 o 17:52, Shrek pisze:

> [...]
    > skazany za korupcję.
    >
    > Przypomnij mi proszę - czy to dobrze jak ci prokurator stawia zarzuty?

    Dla policjanta bardzo dobrze.

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2018-03-09 22:03:33
    Temat: wałceniem Re: Od 18 lat siedzi za brutalny gwałt
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 09-03-18 o 02:33, Marcin Debowski pisze:
    9275,od-18-lat-siedzi-w-wiezieniu-za-gwalt-i-morders
    two-dzis-prokuratura.html

    Materiał jest tak napisany, że trudno coś sensownego z niego wydusić, ale:

    1) Jeśli chłopak z dziewczyną byli na tej samej imprezie, to włosy na
    czapce mogły się znaleźć z różnych powodów niekoniecznie jej zgwałceniem
    związanych.

    2) Z odciskiem zębów już trochę gorzej, no ale z kolei musiał by mieć
    strasznie charakterystyczne to uzębienie, by ie dało jednoznacznie to
    zidentyfikować.

    No jeśli tylko tyle było, to faktycznie dość skromnie. Tu nawet pomyłki
    w badaniach nie trzeba. To jedynie poszlaki. O wiele bardziej w moich
    oczach obciąża go zmienianie wyjaśnień. Raz był, potem go nie było.

  • 16. Data: 2018-03-09 22:09:42
    Temat: Re: wałceniem Re: Od 18 lat siedzi za brutalny gwałt
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > No jeśli tylko tyle było, to faktycznie dość skromnie. Tu nawet pomyłki
    > w badaniach nie trzeba. To jedynie poszlaki. O wiele bardziej w moich
    > oczach obciąża go zmienianie wyjaśnień. Raz był, potem go nie było.

    Oczywiście - po tym jak się przyznał po wpierdolu, to już niehonorowo
    zmieniać zeznania - okoliczność obciążająca.

    Shrek

  • 17. Data: 2018-03-10 03:33:51
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-03-09, Shrek <...@w...pl> wrote:
    > Dalej podtrzymujesz swoje zdanie, że nie ma się co policjantów obawiać,
    > i w razie potrzeby wyjaśnią ci twoje prawa i nie nadużyją swoich, bo
    > przecież nie mają żadnego powodu, żeby naciągnąć statystykę? Koleś sam
    > się zgodził na pobranie materiałów, bo nie miał nic na sumieniu i
    > wylądował z łatką gwałciciela i mordercy nieletniej w pierdlu na 18 lat...

    Wiesz co, w sumie tak, choć częściowo muszę przyznać Ci rację, bo patrzę
    na to z mojej perspektywy. Wierze, że to są jednostkowe sytuacje, które
    de facto występują w wielu krajach - np. we wspomnianych przy innej
    okazji Stanach. Ale nawet te jednostkowe szokują. Jak ktoś wpadnie w
    takie układy i machinę i nie wie jak się bronić to już po nim. A nawet
    jak wie, to tez bywa, że d. nie uratuje. Tym bardziej cieszy, że różne
    Archiwa X w tym cały czas grzebią.

    --
    Marcin

  • 18. Data: 2018-03-10 03:37:45
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-03-09, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:
    > No jeśli tylko tyle było, to faktycznie dość skromnie. Tu nawet pomyłki
    > w badaniach nie trzeba. To jedynie poszlaki. O wiele bardziej w moich
    > oczach obciąża go zmienianie wyjaśnień. Raz był, potem go nie było.

    Wydaje mi się, że wiele osób, święcie niewinych, które wpadły w tryby
    machiny myśli sobie, że jak stwierdzą, że byli to tak jaby przyznali się
    do winy. A wyobraźni już im nie starcza, że i tak się wyda, bo ślady
    biologiczne są i wtedy dopiero będą mieli przesr.

    --
    Marcin

  • 19. Data: 2018-03-10 03:50:39
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-03-09, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    ka/a/sprawa-ewy-tylman-wspolpracownik-krzysztofa-rut
    kowskiego-nie-naklanialem-karoliny-k-do-skladania-fa

    Co prawda jak widzę nazwisko Rutkowski, to ten tego, aha...

    "Do złożenia tych zeznań według śledzczych nakłonił ją Radosław Białek -
    współpracownik Krzysztofa Rutkowskiego, który brał udział w
    poszukiwaniach Ewy Tylman. Oskarżony rzekomo spotkał ją na wybiegu dla
    psów w Poznaniu i tam zaoferował pieniądze."

    Według śledczych, fajnie, a co mówi ta pani? Że bo pragneła chwili
    sławy? Być może właśnie tak, a że policja nie znosi Rutkowskiego i
    pewnie z miłą chęcią mu narobi, to w sumie nikt by się nie zdziwił.

    --
    Marcin

  • 20. Data: 2018-03-10 04:13:18
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-03-09, Shrek <...@w...pl> wrote:

> [...]
    > z aktami nie zdążył się zapoznać (już potem) bo coś narozrabiał i dostał
    > za to naganę i go odsunęli. Jako prokurator już nie pracuje, bo został

    No robi się to coraz fajniej. Ciekawe ile takich gościów siedzi za
    rzeczy mniejszego kalibru.

    @J.F.:

    "Dwa psy wskazały na Tomasza jako sprawcę chociaż dziś - po badaniach
    genetycznych najnowszymi metodami - wiadomo bezspornie, że to nie Tomasz
    nosił tę czapkę. Nigdy nawet nie miał jej w ręku.

    Kod genetyczny? Badano włosy z czapki. Wskazano, że to może być Tomasz
    K. Choć ten sam wynik mógł się powtarzać co 71 osób. Wreszcie zęby - w
    śledztwie eksperci orzekli, że ślad zębów na ciele ofiary mógł zostawić
    Tomasz K. lub inna osoba, która ma takie samo uzębienie. Dopiero w
    sadzie - z nieznanych powodów - eksperci oznajmili, że to ugryzienie
    Tomasza i już. Bez wątpliwości."

    Czy temu prokuratorowi coś w ogóle grozi?

    --
    Marcin