  • 41. Data: 2018-09-25 02:00:59
    Temat: Re: Obowiązek pochówku
    Od: PiotRek <b...@g...pl>

    W dniu 2018-09-25 o 01:37, RadoslawF pisze:
> [...]
    WDU19590110062

    > Absurdem jest próba zakazywania postawienia urny z prochami na
    > kominku lub zgodnie z wolą zmarłego rozsypania w miejscu z którym
    > był związany uczuciowo.
    > Bo do przepisów o zwłokach i pochówkach dodano jeszcze urny
    > z prochami.

    Z powyższym się zgadzam, natomiast z tym:

    nie. :-)

    Odniesiesz się do powyższego? Bo widzę, że próbujesz sprytnie zmienić
    temat... ;)

    --
    P.

  • 42. Data: 2018-09-25 06:46:52
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-09-25 o 02:00, PiotRek pisze:

> [...]
    >
    > nie. :-)
    >
    > Odniesiesz się do powyższego? Bo widzę, że próbujesz sprytnie zmienić

    A do czego się odnosić, sam pokazałeś ustawę gdzie do prawa dotyczącego
    pochówku zwłok dopisano "dotyczy też szczątków powstałych w wyniku
    spopielenia".