  • 1. Data: 2002-01-02 07:50:18
    Temat: ODŚNIEŻANIE-która ustawa
    Od: "lume" <i...@l...prv.pl>

    Czy jakaś (która, gdzie w sieci) ustawa reguluje tzw. odświeżanie przy
    posesji?
    Jakie skutki prawne za nieodśnieżenie? I jak to jest w praktyce, czy ktos
    sie z Panstwa spotakał z karaniem za nieodśnieżanie?

    Osobiście jestem przeciwny temu (ale to moje prywatne zdanie) . Ciężki rynek
    pracy dałby chociaż kilku osobom dorobić do nap zasiłku, albo w ogóle
    cokolwiek zarobić.
    A jak mi się ktoś zapyta czy mi się nie chce, to odpowiem TAK. Uważam że
    państwo powinno dbać o miejsca publiczne.

    Czy wyobrażacie sobie państwo taką odpowiedz na zapytanie o karalność? -
    Tak, sąd ten i ten zaświadcza że obywatel taki był karany za ...
    nieodśnieżenie drogi przy placu. Czy taką osobę można traktować jak
    przestępce? Albo Za co siedzisz? A wiesz nie odśnieżyłem ...

  • 2. Data: 2002-01-02 13:31:05
    Temat: Re: ODŚNIEŻANIE-która ustawa
    Od: "amlej" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "lume" <i...@l...prv.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nieodśnieżenie drogi przy placu. Czy taką osobę można traktować jak
    > przestępce? Albo Za co siedzisz? A wiesz nie odśnieżyłem ...

    Obowiązek odśnieżania wynika z art. 5 ustawy z dnia 13 września 1996 r.
    o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz. U Nr 132 poz.622 ze zm.). Karą jest
    tylko grzywna :) art. 10 ustawy.
    Skutek cywilny wynika z art. 415 kodeksu cywilnego.
    Temat na czasie więc -"wstawaj lume śnieg na dworze".
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2002-01-02 13:55:14
    Od: "lume" <i...@l...prv.pl>

    Dzisiaj właśnie śmigam z łopatką.
    Ale dzięki ogromne, teraz przynamniej wiem jakie prawo złamę...

  • 4. Data: 2002-01-02 14:38:25
    Od: "mp" <p...@h...pl>

    U mnie w Opolu kiedyś chodził gość ze straży miejskiej i kazał odśnieżać!!!
    Groził jeszcze, że jutro ...będą kary...:)
    Użytkownik lume <i...@l...prv.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a0ue0b$61i$...@a...webcorp.pl...

  • 5. Data: 2002-01-02 14:41:12
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    > U mnie w Opolu kiedyś chodził gość ze straży miejskiej i kazał
    odśnieżać!!!

    no wlasnie - ale co trzeba odsniezac?
    tylko chodniki?

    ania

  • 6. Data: 2002-01-02 14:53:53
    Od: "mp" <p...@h...pl>

    tak tylko chodniki. Dokładnie chodziło o pas umożliwiający ludziom
    chodzenie. Jak mu powiedziałem, że chodnik leży powyżej 3 metrów poza
    posesją i ja po pierwsze już nie mam wpływu na to co tam się dzieje a po
    drugi nie chce mi się to powiedział, że dojście do posesji ma być odśnieżone
    "z prawej i lewej strony"
    Użytkownik ania <a...@e...pl_#@!%> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a0v684$nrn$...@d...ceti.com.pl...

  • 7. Data: 2002-01-02 15:06:44
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    > tak tylko chodniki. Dokładnie chodziło o pas umożliwiający ludziom
    > chodzenie. Jak mu powiedziałem, że chodnik leży powyżej 3 metrów poza

    a pobocze?
    i chodzenie wogole czy "chodzenie" do posesji?

    ania

  • 8. Data: 2002-01-02 19:00:29
    Od: "amlej" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ania" <a...@e...pl_#@!%> napisał w wiadomości

    > a pobocze?
    > i chodzenie wogole czy "chodzenie" do posesji?
    >
    > ania

    Możesz to przeczytać tutaj:
    http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf/4326b1a242fc14fd41
    2563d20069fee3/83b5f77dd86d364fc12566720029656c/$FIL
    E/D19960622.pdf.

  • 9. Data: 2002-01-04 03:19:10
    Od: "PeeR" <e...@p...com>

    Użytkownik "amlej" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Użytkownik "ania" <a...@e...pl_#@!%> napisał w wiadomości

    Witam
    Coś mi się kojarzy że zajmował się tym nawet TK czy SN.
    A czy ten przepis jest zgodny z Konstytucją? /równość itd/
    Jezeli Pan A i Pan B mają posesje o pow. po 100m2 każda
    tyle, że posesja Pana A jest "w poprzek" a posesja
    Pana B "wzdłuż" chodnika, to Pan B ma o wiele więcej
    do odśnieżania niż Pan A! Do Hagi z tym ;)))
    pozdro
    ///
    /poreba
    ///