1. Data: 2006-11-14 01:18:12
Temat:Nowy dowod osobisty - gdzie jest seria?
Od:"Pawel Pabich" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

mam nowy dowod osobisty i widze na nim tylko jeden numer skladajacy sie
z LLLCCCCCC
gdzie L to litera i C to cyfra i opisane jest jako numer dowodu
osobistego. W formularzu jaki mam
wypelnic mam podac numer i serie, ktorej to nie moge znalezc. Czy te
pierwsze trzy litery to jest seria?

2. Data: 2006-11-14 02:10:41
Temat:Re: Nowy dowod osobisty - gdzie jest seria?
Od:"witek" <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

"Pawel Pabich" <p...@g...com> wrote in message
s.com...
> [...]
> osobistego. W formularzu jaki mam
> wypelnic mam podac numer i serie, ktorej to nie moge znalezc. Czy te

seria LLL numer CCCCCC
w zasadzie wszedzie wpsuje sie go jako calosc pod haslem "numer"

3. Data: 2006-11-14 22:58:03
Od:Paweł Sakowski <p...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pawel Pabich wrote:
> [...]
> osobistego. W formularzu jaki mam
> wypelnic mam podac numer i serie, ktorej to nie moge znalezc. Czy te

Dz.U. 2000 nr 112 poz. 1182

Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 21 listopada 2000 r. w sprawie
wzoru dowodu osobistego oraz trybu postępowania w sprawach wydawania
dowodów osobistych, ich wymiany, zwrotu lub utraty.

"§4. 1. Dowód osobisty ma formę [...] karty [...] zawierającej [...]
trzyliterową serię i sześciocyfrowy numer dowodu osobistego [...]"

4. Data: 2006-11-15 01:05:26
Od:"Pawel Pabich" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki