  • 1. Data: 2006-11-14 01:18:12
    Temat: Nowy dowod osobisty - gdzie jest seria?
    Od: "Pawel Pabich" <p...@g...com>

    Witam,

    mam nowy dowod osobisty i widze na nim tylko jeden numer skladajacy sie
    z LLLCCCCCC
    gdzie L to litera i C to cyfra i opisane jest jako numer dowodu
    osobistego. W formularzu jaki mam
    wypelnic mam podac numer i serie, ktorej to nie moge znalezc. Czy te
    pierwsze trzy litery to jest seria?

  • 2. Data: 2006-11-14 02:10:41
    Temat: Re: Nowy dowod osobisty - gdzie jest seria?
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Pawel Pabich" <p...@g...com> wrote in message
    s.com...
> [...]
    > osobistego. W formularzu jaki mam
    > wypelnic mam podac numer i serie, ktorej to nie moge znalezc. Czy te

    seria LLL numer CCCCCC
    w zasadzie wszedzie wpsuje sie go jako calosc pod haslem "numer"

  • 3. Data: 2006-11-14 22:58:03
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Pawel Pabich wrote:
> [...]
    > osobistego. W formularzu jaki mam
    > wypelnic mam podac numer i serie, ktorej to nie moge znalezc. Czy te

    Dz.U. 2000 nr 112 poz. 1182

    Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 21 listopada 2000 r. w sprawie
    wzoru dowodu osobistego oraz trybu postępowania w sprawach wydawania
    dowodów osobistych, ich wymiany, zwrotu lub utraty.

    "§4. 1. Dowód osobisty ma formę [...] karty [...] zawierającej [...]
    trzyliterową serię i sześciocyfrowy numer dowodu osobistego [...]"

  • 4. Data: 2006-11-15 01:05:26
    Od: "Pawel Pabich" <p...@g...com>

    Dzieki