1. Data: 2004-02-19 20:01:53
Temat:Nowe zasady przyznawania dodatków mieszkaniowych
Od:"<BoBeKk>" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy wiadomo komus o nowych zasadach przyznawania dodatków mieszkaniowych
przez opieke społeczną??

--
_________________
And thus I bathed in the digital rain and nothing has been the same ever

2. Data: 2004-02-19 20:12:00
Od:"Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "<BoBeKk>" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> Czy wiadomo komus o nowych zasadach przyznawania dodatków mieszkaniowych
> przez opieke społeczną??

Samo to, że Opieka Społeczna wypłaca (jakoby) ten
dodatek jest nową zasadą.

--
Pozdrawiam - Andy_K.
"Rozłożenie dowolnego urządzenia na części jest proste,

3. Data: 2004-02-19 20:51:55
Od:"Marek" <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "<BoBeKk>" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> Czy wiadomo komus o nowych zasadach przyznawania dodatków mieszkaniowych
> przez opieke społeczną??
>
> --

Ustawa o dodatkach mieszkaniowych
Art. 7
1. Dodatek mieszkaniowy przyznaje, na wniosek osoby uprawnionej do dodatku
mieszkaniowego, wójt, burmistrz lub prezydent miasta, w drodze decyzji
administracyjnej. .....

Skąd więc opieka społeczna?

Szczegóły znajdziesz tu: http://www.umirm.gov.pl/Urzad/gm/dodatki_mieszk.htm

Marek

4. Data: 2004-02-19 21:45:22
Od:"<BoBeKk>" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ehh to co tam pisza to czarna miagia niech mi ktoś odpowie co zrobić jak mam
17 metrów nadmetrażu adochody poniżej średniej krajowej.czy należy mi się
dodatek?? w świetle tej owej ustawy,projektu...

5. Data: 2004-02-20 00:15:36
Od:"Marek" <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 17 metrów nadmetrażu adochody poniżej średniej krajowej.czy należy mi się
> dodatek?? w świetle tej owej ustawy,projektu...

A tu zajrzałeś? http://www.umirm.gov.pl/Urzad/gm/sys_dod_%20mieszk.h
tm
Bardziej przystępnie się nie da.
Jak wyliczyłeś ten "nadmetraż"?

Jeśli zajmowany lokal mieszkalny nie jest za duży w stosunku do liczby osób
tzn. jeżeli powierzchnia użytkowa zajmowanego lokalu nie przekracza
powierzchni normatywnej o więcej niż 30% albo 50% pod warunkiem, że udział
powierzchni pokoi i kuchni w powierzchni użytkowej tego lokalu nie
przekracza 60%.
Normatywna powierzchni użytkowej lokalu w przeliczeniu na liczbę członków
gospodarstwa domowego nie może przekraczać dla:
1 osoby - 35m2,
2 osób - 40m2,
3 osób - 45m2 ,
4 osób - 55m 2 ,
5 osób - 65m 2 ,
6 osób - 70m 2 , a na każdą następną osobę zwiększa się o 5m 2 .
Przykład:
gospodarstwo 2-osobowe może zajmować mieszkanie o powierzchni użytkowej do
52,00m2, bowiem 40m2 x 1,30 = 52,00m2.
Normatywną powierzchnię powiększa się o 15 m2, jeżeli w lokalu mieszkalnym
zamieszkuje osoba niepełnosprawna poruszająca się na wózku lub osoba
niepełnosprawna, jeżeli niepełnosprawność wymaga zamieszkiwania w oddzielnym
pokoju.

Jak liczyłeś tak jak powyżej i wyszło 17 m2 więcej no to zapomnij o dodatku
:-(

Marek