  • 1. Data: 2004-02-19 20:01:53
    Temat: Nowe zasady przyznawania dodatków mieszkaniowych
    Od: "<BoBeKk>" <b...@o...pl>

    Czy wiadomo komus o nowych zasadach przyznawania dodatków mieszkaniowych
    przez opieke społeczną??

    --
    _________________
    And thus I bathed in the digital rain and nothing has been the same ever

  • 2. Data: 2004-02-19 20:12:00
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "<BoBeKk>" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Czy wiadomo komus o nowych zasadach przyznawania dodatków mieszkaniowych
    > przez opieke społeczną??

    Samo to, że Opieka Społeczna wypłaca (jakoby) ten
    dodatek jest nową zasadą.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Rozłożenie dowolnego urządzenia na części jest proste,

  • 3. Data: 2004-02-19 20:51:55
    Od: "Marek" <d...@p...com>

    Użytkownik "<BoBeKk>" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Czy wiadomo komus o nowych zasadach przyznawania dodatków mieszkaniowych
    > przez opieke społeczną??
    >
    > --

    Ustawa o dodatkach mieszkaniowych
    Art. 7
    1. Dodatek mieszkaniowy przyznaje, na wniosek osoby uprawnionej do dodatku
    mieszkaniowego, wójt, burmistrz lub prezydent miasta, w drodze decyzji
    administracyjnej. .....

    Skąd więc opieka społeczna?

    Szczegóły znajdziesz tu: http://www.umirm.gov.pl/Urzad/gm/dodatki_mieszk.htm

    Marek

  • 4. Data: 2004-02-19 21:45:22
    Od: "<BoBeKk>" <b...@o...pl>

    ehh to co tam pisza to czarna miagia niech mi ktoś odpowie co zrobić jak mam
    17 metrów nadmetrażu adochody poniżej średniej krajowej.czy należy mi się
    dodatek?? w świetle tej owej ustawy,projektu...

  • 5. Data: 2004-02-20 00:15:36
    Od: "Marek" <d...@p...com>

> [...]
    > 17 metrów nadmetrażu adochody poniżej średniej krajowej.czy należy mi się
    > dodatek?? w świetle tej owej ustawy,projektu...

    A tu zajrzałeś? http://www.umirm.gov.pl/Urzad/gm/sys_dod_%20mieszk.h
    tm
    Bardziej przystępnie się nie da.
    Jak wyliczyłeś ten "nadmetraż"?

    Jeśli zajmowany lokal mieszkalny nie jest za duży w stosunku do liczby osób
    tzn. jeżeli powierzchnia użytkowa zajmowanego lokalu nie przekracza
    powierzchni normatywnej o więcej niż 30% albo 50% pod warunkiem, że udział
    powierzchni pokoi i kuchni w powierzchni użytkowej tego lokalu nie
    przekracza 60%.
    Normatywna powierzchni użytkowej lokalu w przeliczeniu na liczbę członków
    gospodarstwa domowego nie może przekraczać dla:
    1 osoby - 35m2,
    2 osób - 40m2,
    3 osób - 45m2 ,
    4 osób - 55m 2 ,
    5 osób - 65m 2 ,
    6 osób - 70m 2 , a na każdą następną osobę zwiększa się o 5m 2 .
    Przykład:
    gospodarstwo 2-osobowe może zajmować mieszkanie o powierzchni użytkowej do
    52,00m2, bowiem 40m2 x 1,30 = 52,00m2.
    Normatywną powierzchnię powiększa się o 15 m2, jeżeli w lokalu mieszkalnym
    zamieszkuje osoba niepełnosprawna poruszająca się na wózku lub osoba
    niepełnosprawna, jeżeli niepełnosprawność wymaga zamieszkiwania w oddzielnym
    pokoju.

    Jak liczyłeś tak jak powyżej i wyszło 17 m2 więcej no to zapomnij o dodatku
    :-(

    Marek