  • 21. Data: 2020-04-02 22:15:39
    Temat: Re: No dobra - a co z uprawianiem sportu rekreacyjnego na zewnątrz...
    Od: r...@o...pl

    om>, r...@o...pl

    > dziś już natknąłem się w parku na strażników miejskich :)
    > nie wykazyli złych intencji i nie chcieli się gromadzić z nami ale
    > profilaktycznie z latoroślą przetrenowaliśmy sprint.
    > niech poczuje emocje komuny :)

    https://www.pzkol.pl/aktualnosci/1044,komunikat-pzko
    l-z-dnia-01042020.html

    "praktyka sportu rowerowego (...) stanowi przestępstwo podlegające karze"

    Pozdr-
    -Rowerex

  • 22. Data: 2020-04-03 13:30:41
    Od: r...@o...pl

    W dniu czwartek, 2 kwietnia 2020 22:15:41 UTC+2 użytkownik r...@o...pl napisał:

    https://tinyurl.com/uea88l3

    Cytat:

    "W dniu 31 marca 2020 roku weszło w życie Rozporządzenie ROZPORZĄDZENIE RADY
    MINISTRÓW w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w
    związku z wystąpieniem stanu epidemii.

    Wobec powyższego zgodnie z brzmieniem § 5. cytowanego przepisu, w okresie od
    dnia 1 kwietnia 2020 r. do dnia 11 kwietnia 2020 r. zakazuje się na obszarze
    Rzeczypospolitej Polskiej przemieszczania się osób przebywających na tym
    obszarze. Obowiązują również wyjątki od tego zakazu, lecz tylko te określone w
    dalszej części paragrafu i żadne inne. Słowa te należy interpretować dosłownie i
    wprost, jako obowiązek pozostania w domu. Dotyczy on bezwzględnie wszystkich
    obywateli kraju. Legislator nie uznał w tym przypadku dobrowolności stosowania
    przepisu np. poprzez słowo ,,może", więc stosowanie zakazu jest obligatoryjne,
    chyba, że spełniona jest jedna z przesłanek wymieniona w paragrafie jako
    wyjątek.

    Jak pan Bartek ma potrzebę przemieszczania się rowerem, może to czynić
    w drodze do pracy. Reasumując , bez względu na liczebność grupy, taki wyjazd
    rowerem, wyjście na wędkowanie, dłuższy spacer, pojechanie na cmentarz aby
    zrobić porządki na grobie, wszystkie tego typu zachowania będą traktowane jako
    złamanie prawa."

    Pozdr-
    -Rowerex

  • 23. Data: 2020-04-03 13:38:37
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 03-04-2020 o 13:30, r...@o...pl pisze:
> [...]
    > zrobić porządki na grobie, wszystkie tego typu zachowania będą traktowane jako

    Złamaniem prawa IMHO jest wprowadzenie tego typu przepisów w ten sposób.

    --
    http://kaczus.ppa.pl

  • 24. Data: 2020-04-03 19:19:55
    Od: n...@o...pl

    om>, r...@o...pl

    > https://www.pzkol.pl/aktualnosci/1044,komunikat-pzko
    l-z-dnia-01042020.html
    > "praktyka sportu rowerowego (...) stanowi przestępstwo podlegające karze"

    pzkol nie stanowi prawa.
    poza tym jaki sport? typowa nasza jazda :)

  • 25. Data: 2020-04-03 21:21:50
    Od: r...@o...pl

    W dniu piątek, 3 kwietnia 2020 19:20:02 UTC+2 użytkownik n...@o...pl napisał:

    > pzkol nie stanowi prawa.
    > poza tym jaki sport? typowa nasza jazda :)

    Mam zamiar jeździć i biegać - w przypadku zatrzymania przez policję poproszę
    o przymusowe zatrzymanie i skierowanie do szpitala psychiatrycznego. - i to
    tyle w tym temacie,

    Pozdr-
    -Rowerex

  • 26. Data: 2020-04-03 22:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik r...@o...pl ...

    > Mam zamiar jeździć i biegać - w przypadku zatrzymania przez policję
    > poproszę o przymusowe zatrzymanie i skierowanie do szpitala
    > psychiatrycznego. - i to tyle w tym temacie,

    Najpierw im wytłumacz ze po to biegasz sam zeby nie siedziec w chacie z
    tymi roznosicielami. I jak chca cie legitymowac to neich to zrobią z
    minimum 3 metrów odległosci bo po to biegasz sam zeby cie nikt nie
    gonił... :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami

  • 27. Data: 2020-04-05 15:02:56
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    r...@o...pl napisał(a) :

    > https://www.pzkol.pl/aktualnosci/1044,komunikat-pzko
    l-z-dnia-01042020.html

    > "praktyka sportu rowerowego (...) stanowi przestępstwo podlegające karze"

    Nie dotyczy samozatrudnionych wykonujących trening na rzecz swojego
    zleceniodawcy. Może być umowa ze szwagrem? ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 28. Data: 2020-04-06 11:19:02
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 3 Apr 2020 12:21:50 -0700 (PDT), r...@o...pl napisał(a):

    > Mam zamiar jeździć i biegać

    Swoją drogą, minister łaskawie na spacer zezwolił.
    Czy jest jakiś limit prędkości dla spacerujących, powyżej której marsz
    staje się biegiem?
    Czy jest zakaz spacerowania w dresie i obuwiu sportowym, zwanym u nas
    potocznie adidasami?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Różańca"
    Matka Boża do s. Łucji

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 29. Data: 2020-04-06 12:20:03
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Twoi esbeccy kumple z WRON zrobili to na legalu na szczęście.

    -----
    > Te wszystkie obostrzenia i tak są nielegalne, bo nie wprowadzono ani stanu klęski
    żywiołowej, ani stanu wyjątkowego

  • 30. Data: 2020-04-06 12:51:41
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 6 Apr 2020 12:20:03 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > Twoi esbeccy kumple z WRON zrobili to na legalu na szczęście.

    "A wy wiedzcie durne trolle,
    że ogólnie was nie cenię,
    nie będziemy kolegami,
    Adrian z wami"