  • 1. Data: 2003-09-06 15:24:13
    Temat: Niemieckie prawo jazdy
    Od: "Peter" <p...@i...pl>

    Witajcie !

    Od pewnego czasu nurtuje mnie pewien problemik, mianowicie na stale mieszkam
    w Niemczech i tutaj tez zostalo mi na podstawie mojego polskieg prawa jazdy
    wystawione Niemiekie.Czesto jednak jestem w Polsce i jak juz tam jestem to
    jezdze nie swoim tylko samochodem ojca.W dowodzie rejestracyjnym samochodu
    ojca figuruje jako wspolwlasciciel.Czy moge poruszac sie tym samochodem po
    terenie Polski czy raczej nie ?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2003-09-07 08:34:14
    Temat: Re: Niemieckie prawo jazdy
    Od: "SzerszeN" <s...@t...pl>

    Uzytkownik "Peter" <p...@i...pl> napisal w wiadomosci
    > ojca figuruje jako wspolwlasciciel.Czy moge poruszac sie tym samochodem po
    > terenie Polski czy raczej nie ?

    nie napisales, czy samochod ma blachy polskie czy niemieckie

    ale i tak mozesz, niezaleznie od tego jakie ma papiery, wiem ze kiedys polak
    nie mial jakies problemy z prowadzeniem samochodu na zagranicznych blachach,
    ale jak sam napisales masz niemiecki papier, wiec w razie czego mozesz go
    okazywac, jest on wazny i legalny