  • 11. Data: 2018-03-10 20:56:30
    Temat: Re: Niech rusza Narodowy Program Rozbudowy Dworców! :-) [Handel w niedziele]
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.03.2018 o 20:40, m pisze:

    > W Poznaniu wyszło totalnie niewłaściwie - jako dworzec jest toto na tyle
    > niefunkcjonalne, że ludzie przez długi czas korzystali ze starego dworca
    > aż wzięli i stary dworzec zamknęli. (Sądzę że nie musieli, ale galeria
    > handlowa ze wstydliwymi paroma ławkami w roli dworca miała pewnie za
    > mało klientów).

    I ten schemat powtarza się wszędzie.

    Shrek

  • 12. Data: 2018-03-10 21:49:23
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-03-10 o 18:52, J.F. pisze:
> [...]
    k-otworzy-sklepy-na-dworcach-w-niedziele/dts9l81

    > Byc moze.
    >
    > Ale bym sie zastanowil czy kazdy sklep nie bedzie Dworcem :-)
    >
    > Na wroclawskich Bielanach sklepy utrzymywaly kiedys autobusy do
    > Wroclawia, to co za problem "peron" na parkingu wydzielic, i kase w
    > galerii zainstalowac.
    >
    > Ba - tam chyba jakies linie dalekobiezne juz wczesniej stawaly.
    > https://www.busradar.pl/rozklad-jazdy-pks/bielany-wr
    oclawskie/warszawa/

    A na stacjach benzynowych będa sprzedawać mięso.

    --
    animka

  • 13. Data: 2018-03-10 21:57:42
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Animka <a...@t...wp.pl> pisze:
    k-otworzy-sklepy-na-dworcach-w-niedziele/dts9l81

    oclawskie/warszawa/

    > A na stacjach benzynowych będa sprzedawać mięso.

    Pakowane próżniowo też benzyną zaśmiardnie? :-)

    --
    A. Filip

  • 14. Data: 2018-03-10 22:35:35
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-03-10 o 21:57, A. Filip pisze:

    > Pakowane próżniowo też benzyną zaśmiardnie? :-)

    Co zrobi???

    --
    Sonn

  • 15. Data: 2018-03-10 23:11:00
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    k-otworzy-sklepy-na-dworcach-w-niedziele/dts9l81

    > Pakowane próżniowo też benzyną zaśmiardnie? :-)

    Niedaleko mojego domu jest stacja Orlen. Mozna tam kupić masło chleb i
    inne żarcie. Jest kawiarenka nawet. Ponadto jakieś hoddogi pracownicy
    pieką. Tak, że wcale nie jest nieprawdopodobne, że mogą tam mięso
    sprzedawać. Ludzie palą papierosy przy stacji, tzn pewnie opary benzyny
    nie wydostają się.

    --
    animka

  • 16. Data: 2018-03-11 03:09:57
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-03-10, Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> wrote:
    > Wiadomo, czekasz na przesiadkę i możesz kupić TV 100 cali bo akurat
    > promocje. Bywa że toaletka w stylu późnego rokokoko może być zgłoszona
    > jako bagaz podreczny.

    Są kraje gdzie na bezcłówce częsci terminala do przylotów możesz kupić
    pralkę lub 600l lodówkę. Lotnisko to sumie też dworzec. Wzorce więc są.

    --
    Marcin

  • 17. Data: 2018-03-11 10:11:34
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 3/11/2018 3:09 AM, Marcin Debowski wrote:
    > Są kraje gdzie na bezcłówce częsci terminala do przylotów możesz kupić
    > pralkę lub 600l lodówkę. Lotnisko to sumie też dworzec. Wzorce więc są.

    We Frankfurcie widziałem odpowiednik naszych elektromarketów ale sprzęt
    agd to były głównie maszynki do golenia i inne tych gabarytów. Innymi
    słowy powinniśmy wreszcie pokazać swiatu na co stac dobrą zmianę.
    Proponuje salon samochodowy (najlepiej Man-a) na kazdym dworcu PKS.
    Kilka lat temu rozmawiałem na dworcu PKP z kolega na temat tankowców.
    Może to też jakiś kierunek?

  • 18. Data: 2018-03-11 12:57:45
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2018-03-10 09:56, Sebastian Biały wrote:

    > Nie, licze na to że nareszcie moje miasto, obiekt żartów w tym temacie,
    > zbuduje dworzec. Czyli jednak dobra zmiana. No i linia kolejowa zbędna
    > co znaczaco obniża koszty.

    Kolega z Czeladzi?

  • 19. Data: 2018-03-11 14:47:53
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 11 marca 2018 12:57:46 UTC+1 użytkownik m4rkiz napisał:

    > Kolega z Czeladzi?

    Słynny dworzec to we Włoszczowej;)

  • 20. Data: 2018-03-11 17:23:47
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>