  • 91. Data: 2018-03-19 10:39:48
    Temat: Re: Niech rusza Narodowy Program Rozbudowy Dworców! :-) [Handel w niedziele]
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 19 marca 2018 10:14:30 UTC+1 użytkownik Wojtek napisał:

    > No właśnie po co? Jeśli państwo pozwala pracować za mniej niż 14 godzin
    > dziennie, to pozostały czas do tych 14 godzin będzie wykonywany na
    > czarno. O to chodzi? Podkreślam, że mówimy tu o dobrowolnej umowie stron.
    Ci pracownicy w marketach w niedziele to tak całkiem dobrowolnie pracowali?

  • 92. Data: 2018-03-19 11:13:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    napisał:

    >Ci pracownicy w marketach w niedziele to tak całkiem dobrowolnie
    >pracowali?

    Dobrowolnie. Nie ma u nas przymusu pracy w marketach.

    J.

  • 93. Data: 2018-03-19 11:24:05
    Od: Wojtek <w...@o...pl>

    W dniu 2018-03-19 o 10:39, Kris pisze:
    > Ci pracownicy w marketach w niedziele to tak całkiem dobrowolnie pracowali?

    Nic mi nie wiadomo o tym, by podpisywali umowę o pracę pod przymusem.
    Rozwiązać umowę o pracę też mogli dobrowolnie.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 94. Data: 2018-03-19 11:54:48
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> pisze:
    > Użytkownik "Kris" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Dobrowolnie. Nie ma u nas przymusu pracy w marketach.
    >
    > J.

    <ironia> Nie ma przymusu życia. Niech żyje _łatwa_ eutanazja! </ironia>

    Wolny rynek przestaje działać tak się wciska jak jedna ze stron ma
    bardzo ograniczony wybór i stoi pod ekonomiczną ścianą. W RP3 w UE
    _dalej_ jest za duże bezrobocie (choć już nie >20%) by twoje pierdolenie
    było gorzej niż zaledwie cyniczne.

    --
    A. Filip

  • 95. Data: 2018-03-19 12:04:26
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2018-03-19, A. Filip <a...@p...pl> wrote:

    [...]

    > Wolny rynek przestaje działać tak się wciska jak jedna ze stron ma
    > bardzo ograniczony wybór i stoi pod ekonomiczną ścianą.

    I dlatego należy im zabrać tą możliwość odgórnie?
    "Mało pracy w regionie, to dodatkowo zamknijmy sklepy w niedzielę,
    żeby mogły zredukować zatrudnienie". A jak z tego powodu ktoś
    straci pracę właśnie w takim regionie gdzie jest bardzo ograniczony
    wybór, to co temu komuś powiesz? Że nie ma "przymusu życia"?
    Czy "narób dzieci będzie 500+"?

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 96. Data: 2018-03-19 13:09:55
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    Mon, 19 Mar 2018 02:39:48 -0700 (PDT), w
    <b...@g...c
    om>, Kris
    <k...@g...com> napisał(-a):

    > Ci pracownicy w marketach w niedziele to tak całkiem dobrowolnie pracowali?

    A był jakiś przypadek, że właściciel sklepu kazał podpisać umowę o pracę
    celując z pistoletu?

    PS. W sumie to jest śmieszne -- wykwalifikowani pracownicy, np. strażacy,
    policjanci, lekarze itp. zawody muszą pracować w niedzielę, a
    niewykwalifikowani robotnicy mają ją ustawową wolną. Demoralizujące, zwłaszcza
    że wcale nie zarabiają gorzej, a nawet lepiej (przynajmniej od policjantów czy
    strażaków AFAIK).

  • 97. Data: 2018-03-19 13:14:01
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    > Ci pracownicy w marketach w niedziele to tak całkiem dobrowolnie pracowali?

    sądzę, że w większości tak. Na tyle dobrowolnie na ile człowiek idzie do
    pracy aby zarabiać pieniądze.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 98. Data: 2018-03-19 14:18:06
    Od: Wojtek <w...@o...pl>

    W dniu 2018-03-19 o 11:54, A. Filip pisze:

    > Wolny rynek przestaje działać tak się wciska jak jedna ze stron ma
    > bardzo ograniczony wybór i stoi pod ekonomiczną ścianą. W RP3 w UE

    Ustawa zabraniająca pracy w niedzielę tą wolność poszerza czy ogranicza?
    Jaki wybór ma osoba chcąca pracować w niedzielę ?

    Pozdrawiam,
    Wojtek