  • 1. Data: 2022-09-16 11:08:47
    Temat: Nie oddamy pańskiego płaszcza i co mi pan zrobisz?
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    https://oko.press/nie-oddam-megafonu-i-co-mi-pan-zro
    bisz-co-policja-zabiera-protestujacym-i-czy-oddaje/

    Wybór smakowitych kąsków, bo nie sposób całości zacytować... samo
    mięsko, a jest tego więcej:

    "(...)sprzęt oddali pod koniec 2020 roku. ,,Pierwszy raz widzę, żeby
    złodzieje odnosili fanty, które skradli"- drwił z mundurowych."

    "(...)Ponownie żadnych zarzutów mu nie postawiono, nie był
    przesłuchiwany, nic mu nie wiadomo o tym, by miała się toczyć przeciwko
    niemu jakaś sprawa. ,,Mogę śmiało mówić, że państwo polskie ukradło mi
    rower" - dodaje aktywista."

    "Zapytaliśmy Komendę Stołeczną Policji:
    (...)
    Nie dostaliśmy żadnej odpowiedzi."

    "(...)Gdy w maju 2021 roku aktywiści malowali węglem drzewnym krzyże na
    pl. Piłsudskiego w hołdzie wówczas już ponad 120 tys. ofiarom COVID-19,
    policja rekwirowała im te narzędzia służące do popełnienia,,wykroczenia".

    Codziennie przez kilka dni mundurowi wypisywali po kilkadziesiąt
    protokołów zatrzymań, zabierając węgle jako dowód niszczenia mienia
    publicznego. Rekordzista - Tadeusz Kaczmarczyk - tylko jednego dnia
    dostał pięć protokołów zatrzymań swoich węgli.

    Do dziś im ich nie oddano. Niektórym aktywistom sądy od razu umorzyły
    postępowania, inni dostali wyroki nakazowe, skazujące z automatu. ,,W
    sądzie jeszcze nie było żadnej rozprawy" - twierdzi Tita Halska z Lotnej.

    W obliczu obecnego kryzysu z węglem, grupa rozważa żądanie zwrotu
    zabranych wówczas artefaktów."

    "(...)W lipcu 2020 roku Szczurek i Kaczmarczyk weszli na pomnik
    smoleński i wywiesili na nim ogromną - 6 na 8 metrów - sektorówkę UE.
    Protestowali w ten sposób przeciwko powolnemu wypychaniu naszego kraju z
    Unii przez rządzących. Policja zatrzymała flagę. Na protokole
    posterunkowy Roman Wroński napisał ,,płótno barwy niebieskiej z symbolami
    gwiazd"."

    "(...)Czasem KSP jednak oddaje Lotnej fanty. Karola Grabski wystąpił z
    ,,żądaniem natychmiastowego zwrotu rzeczy", tj. dyń, które użyli podczas
    halloweenowego happeningu pod domem Jarosława Kaczyńskiego. Komenda na
    Żoliborzu szybko je oddała, bo dynie zaczynały na komendzie gnić."

    "(...)Mundurowi wyszarpali mu szczekaczkę, zabrali też jego drabinę,
    która stała 50 m dalej oparta o drzewo. Czemu? ,,Tłumaczyli, że może być
    w przyszłości użyta do łamania prawa" - opisuje Berliński. Żadnej sprawy
    mu nie wytoczono."

    "(...)Policja postawiła wszystkim zarzuty, ale sądy je oddaliły. ,,To
    była bezprawna i brutalna napaść, by uciszyć protestujących" - ocenia
    Michalak. Aktywiści zgłosili więc do prokuratury przekroczenie uprawnień
    i zażądali zapisów z monitoringu miejskiego. Te zniknęły. ,,Powiedziano
    nam, że serwer się popsuł"."

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2022-09-16 11:38:07
    Temat: Re: Nie oddamy pańskiego płaszcza i co mi pan zrobisz? [Tradycja awarii monitoringu policjantów trwa]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> pisze:
> [...]
    > uprawnień i zażądali zapisów z monitoringu miejskiego. Te
    > zniknęły. ,,Powiedziano nam, że serwer się popsuł"."

    1. Monitoring *miejski w PO-Warszawie* to nie _domyślnie_ PO-Trzaskowski?
    2. "Mowa trawa, papier grunt" - Co im *podpisano*?

    --
    A. Filip

  • 3. Data: 2022-09-16 11:50:29
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 16 Sep 2022 11:08:47 +0200, Kviat napisał(a):

    > https://oko.press/nie-oddam-megafonu-i-co-mi-pan-zro
    bisz-co-policja-zabiera-protestujacym-i-czy-oddaje/

    To chyba w sumie frustrujące dla kulsonów, bo na Ukrainie można ukraść
    lodówkę albo pralkę, a oni zajmują się najwyżej jakimiś drabinami albo
    szczekaczkami, z którymi nie wiadomo, co robić; jeszcze im zajmują miejsce
    na kulsonariacie.

    Nawiasem mówiąc, Robert Policmajster niedawno zaklinał się, że w mundurówce
    wszyscy są na "ty", co jest przejawem nadzwyczajnego szacunku, a tu coś
    takiego:
    ,,Spisywał mnie cywil, do którego mundurowi mówili 'panie majorze' - czyli
    człowiek ze służb, bo w policji nie ma stopnia majora".
    Znowu piszą same bzdury.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 4. Data: 2022-09-16 13:53:02
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 16.09.2022 o 11:38, A. Filip pisze:
    bisz-co-policja-zabiera-protestujacym-i-czy-oddaje/

    > 1. Monitoring *miejski w PO-Warszawie* to nie _domyślnie_ PO-Trzaskowski?

    Powiedziano im, że serwer się popsuł. Z tego nijak nie wynika, że się
    popsuł, bo był od Trzaskowskiego. Ani, że faktycznie się popsuł...

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 5. Data: 2022-09-16 18:57:59
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> pisze:
    bisz-co-policja-zabiera-protestujacym-i-czy-oddaje/
    >>> [...]
    >
    > Powiedziano im, że serwer się popsuł. Z tego nijak nie wynika, że się
    > popsuł, bo był od Trzaskowskiego. Ani, że faktycznie się popsuł...

    Czyli oni mówią (dziennikarzom) co im (ponoć) mówiono? IMHO Gówniany
    dowód, w nie śmiechu wartym postępowaniu prawnym powinien powstawać ślad
    na piśmie. Tobie nie robi żadnej różnicy czy się opierdalasz za luki w
    zapisie monitoringu policję państwową (obecnie kaczystowską) czy
    opozycyjne władzę samorządowe miasta Warszawa?

    Jeśli to był system monitoringu pod nadzorem (pełną kontrolą) policji
    państwowej to nie ma podejrzeń _strony trzeciej_ o tuszowanie działań
    policji bo nie ma strony trzeciej.

    --
    A. Filip

  • 6. Data: 2022-09-16 19:38:12
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 16.09.2022 o 11:08, Kviat pisze:
    > ,,Pierwszy raz widzę, żeby złodzieje odnosili fanty, które skradli"-
    > drwił z mundurowych."

    No więc odnoszenie przez złodziei fantów jest bardzo popularny sposobem.
    Przykładowo oszuści internetowi, jak tylko ktoś złoży zawiadomienie i
    udaje się ich namierzyć, to szybko oddają - czasem z nawiązka - temu
    pokrzywdzonemu. Chodzi o to, ze oddać i tak by musieli, a jak Policja
    się przypnie, to znajdzie się wielu innych pokrzywdzonych. Tak, to po
    zwrocie Policja morzy postępowanie - czego osobiście jestem gorącym
    przeciwnikiem, ale "co ja mogę" :-)

    --
    Robert Tomasik

  • 7. Data: 2022-09-16 21:05:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.09.2022 o 18:57, A. Filip pisze:

    > Tobie nie robi żadnej różnicy czy się opierdalasz za luki w
    > zapisie monitoringu policję państwową (obecnie kaczystowską) czy
    > opozycyjne władzę samorządowe miasta Warszawa?

    Przecież to zupełnie bez znaczenia. Monitoring policji się psuje wtedy
    kiedy jej wygodniej. Stan techniczny, czy działa i kto jest właścicielem
    tego monitoringu jest sprawą zupełnie nieistotną.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 8. Data: 2022-09-16 23:13:05
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > Przecież to zupełnie bez znaczenia. Monitoring policji się psuje wtedy
    > kiedy jej wygodniej. Stan techniczny, czy działa i kto jest
    > właścicielem tego monitoringu jest sprawą zupełnie nieistotną.

    Jeśli to był monitoring miejski/samorządowy PO-Warszawy to jedną z
    możliwych hipotez jest że to że w zamierzeniu awaria miała kryć
    protestujących. Oczywiście dowodów na to nie będzie analogicznie jak w
    przypadku tradycji awarii/"awarii" monitoringu samej policji.

    Wiec może zamiast bić pianę z hipotezami poczekajmy aż ktoś napisze pod
    czyją kontrolą był ten "awaryjny" monitoring: policji czy po-samorządu.
    KTOŚ wie i potrafi uzasadnić/udokumentować a czy jest aktywny na tej grupie
    to już inna kwestia.

    --
    A. Filip

  • 9. Data: 2022-09-17 08:36:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.09.2022 o 23:13, A. Filip pisze:

> [...]
    > protestujących. Oczywiście dowodów na to nie będzie analogicznie jak w
    > przypadku tradycji awarii/"awarii" monitoringu samej policji.

    Pisałem kiedyś - pan ockham wielokrotnie stwierdzał, że jeśli policja
    mówi, że monitoring się zepsuł to kłamie:P Oczywiście może się zdarzyć,
    że tu akurat nastąpił wyjątek, ale co do zasady policjanci co do
    monitoringu kłamią.

    No więc jak mam stwierdzenie notorycznego kłamcy i przeciwne kogoś kogo
    nie znam, to stwierdzam, że kłamca jak zwykle kłamie i tyle.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!