  • 11. Data: 2018-05-15 17:20:52
    Temat: PS.
    Od: "Stokrotka" <o...@i...pl>

    A co z etyką nagrania Leppera pszez Ziobrę?

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 12. Data: 2018-05-15 21:35:32
    Temat: Re: PS.
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-05-15 o 17:20, Stokrotka pisze:

    > A co z etyką nagrania Leppera pszez Ziobrę?

    Kali ukradł, dobry uczynek, Kalemu ukradli, zły.

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2018-05-15 22:40:03
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-05-15 o 21:35, RadoslawF pisze:

    > Kali ukradł, dobry uczynek, Kalemu ukradli, zły.

    Cholera jasna

    Najlepszym przykładem jest przecież nagranie Begierowej pod inspiracją TVNów
    Jak to wszyscy zbiorowo mają nagle zaćmienie umysłu :-)

  • 14. Data: 2018-05-16 09:58:33
    Od: n...@t...net.pl

    W dniu wtorek, 15 maja 2018 22:40:05 UTC+2 użytkownik z napisał:

    > Cholera jasna
    >
    > Najlepszym przykładem jest przecież nagranie Begierowej pod inspiracją TVNów
    > Jak to wszyscy zbiorowo mają nagle zaćmienie umysłu :-)

    A co z nagraniami u Sowy, które jednak były i potajemne i publikowane.

    Osobiście uważam, że w tym przypadku to nagranie jest jak najbardziej
    przydatne dla zapoznania się sądu z pierwotnymi ustaleniami silniejszej
    osoby ze słabszą, co innego gdyby te osoby były równorzędnymi partnerami.

    Andrzej.

  • 15. Data: 2018-05-16 17:21:14
    Temat: Re: Nagrywanie rozmów - wyrok SN
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    > potajemna rejestracja to nie jest to, co większość osób uznaje za ok. Ma
    > to zapewne związek, z utrwalaniem, czyli czymś co moze być potencjalnie
    > wykorzystane. Jak wiesz, że ktoś Cie nagrywa zachowujesz sie zwykle
    > inaczej. To samo dotyczy robienia zdjęć. Czy nawet jawne nagrywanie
    > przez sąsiada Twojego podwórka zza płotu narusza Twoje dobra osobiste? A
    > niejawne?
    >
    > Inna jest sytuacja gdy znajdujesz się w miejscu, w którym jak możesz
    > przypuszczać, będziesz nagrywany, mimo że nie ma o tym klarownej
    > informacji. Np. wszelkie miejsca publiczne.

    Trzeba zgłosić do prokuratury, aby Cię jak najprędzej aresztowali i
    osadzili w więzieniu za gwałt seksualny oraz pedofilię.

    Co prawda jeszcze tego nie dokonałeś, ale potencjalnie możesz dokonać,
    wszak masz odpowiednie narzędzie.

    Posłużyłem się dokładnie taką samą argumentacją.

    Rejestrowanie własnych rozmów tylko i wyłącznie dla własnych celów nie
    narusza prawa, ani żadnych dóbr innych osób. Narusza je dopiero
    rozpowszechnianie tych nagrań.

    Uważam, że za to orzeczenie sądu o którym jest mowa w wątku, powinno się
    sprawdzić czy tu nie było czasami korzyści materialnych.

  • 16. Data: 2018-05-16 20:16:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.05.2018 o 17:21, Uzytkownik pisze:

    > Rejestrowanie własnych rozmów tylko i wyłącznie dla własnych celów nie
    > narusza prawa, ani żadnych dóbr innych osób. Narusza je dopiero
    > rozpowszechnianie tych nagrań.

    Po namyśle stwierdzam, ze jednak sprawa nie jest taka prosta. Na
    przykład rzczywiście kamera w okno sąsiadki to inny kaliber niż, ze
    można spojrzeć. Podobnie słabo bym się czuł jakby ktoś na imprezę
    przyszedł z dyktafonem;)

    Shrek

  • 17. Data: 2018-05-16 21:23:09
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-05-16 o 20:16, Shrek pisze:

> [...]
    > przykład rzczywiście kamera w okno sąsiadki to inny kaliber niż, ze
    > można spojrzeć. Podobnie słabo bym się czuł jakby ktoś na imprezę

    Raczej wszyscy chodzą teraz z dyktafonami, które są w telefonach
    komórkowych.

    --
    animka

  • 18. Data: 2018-05-17 01:18:08
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-05-16, Uzytkownik <a...@s...pl> wrote:

> [...]
    > wszak masz odpowiednie narzędzie.
    >
    > Posłużyłem się dokładnie taką samą argumentacją.

    Nie bardzo. Zrobienie komuś zdjęcia to jest czynnoś dokonana. To się
    stało, jest to fakt. Potencjalny gwałt nim nie jest. Potencjalny gwałt
    nie jest ani karalny, ani zabraniony, ani ścigany.

    --
    Marcin

  • 19. Data: 2018-05-17 02:12:43
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-05-15, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > Z drugiej strony nie można tworzyć martwego prawa. Ja nagrywam swoje
    > rozmowy automatycznie, i będę to robił bez względu na przepisy sprawa.
    > Bo to są moje rozmowy, i chcę mieć w razie czego dowód tego, co mówiłem,
    > albo co do mnie mówiono.
    >
    > Tysiące kobiet pada w Polsce przedmiotem stalkingu ze strony męskich
    > cip, i one też czułyby się bezpiecznie, mogąc rejestrując swoje otoczenie.

    No zgadza sie. Nie ma to za dużo sensu, nie ma jak egzekwować. Na tyle
    na ile rozumiem logikę orzeczenia SN, to jest to bardzo dziwne
    orzeczenie i potencjalnie bardzo szkodliwe. Dotyczy prawa juz
    istniejącego, które było wczesniej interpretowane inaczej. Co zrobi
    środowisko?

    --
    Marcin

  • 20. Data: 2018-05-17 06:22:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie bardzo. Zrobienie komuś zdjęcia to jest czynnoś dokonana. To się
    > stało, jest to fakt. Potencjalny gwałt nim nie jest. Potencjalny gwałt
    > nie jest ani karalny, ani zabraniony, ani ścigany.

    Po tym jak wsadzili jedemu specowi od wizerunku ch... w "specjalny
    krążek", żeby sprawdzić kiedy mu staje, to już nie jestem pewny, czy
    myślozbrodnia nie jest przypadkiem karana.

    Shrek