  • 11. Data: 2018-10-09 15:30:07
    Temat: Re: Na odszkodowania od kogo mogą liczyć ofiary nauczyciela pedofila? [flejm]
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 9 Oct 2018 15:26:31 +0200, Kviat napisał(a):

    > Przecież to nie jest tak, że sobie ksiądz "zmienił pracę". Rozmowa jest
    > o celowym ukrywaniu pedofila przez instytucję, w której pracuje.

    Oni przecie tylko wykonywali rozkazy:
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Crimen_sollicitationis

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

  • 12. Data: 2018-10-09 15:51:07
    Od: Kviat

    W dniu 2018-10-09 o 14:20, A. Filip pisze:

    > A KRK dawniej ukrywał (w innych krajach według dochodzeń) czy ukrywa
    > _teraz_ (ostatnie 5 lat) w Polsce?

    A związek zawodowy nauczycieli czy samorząd _kiedykolwiek_ ukrywał
    nauczycieli?

    > Co ja mogę pisać/sądzić o Niemcach cofając się niczym stan USA Pensylwania aż
    > w pobliże granicy 70 lat?

    2018-70 = 1948
    A co chcesz sądzić o Niemcach z 1948 r?
    Masz coś konkretnego na myśli? Bo nie wiem który podręcznik historii Ci
    polecić.

    > <ironiczna-demagogia> Co za ludobójcze kurwy
    > a nie ludzie! </ironiczna-demagogia>

    <ironiczna-demagogia>OMG...</ironiczna-demagogia>

    > Mądrzy ludzie potrafią tak ustawić/podrasować jeden zestaw takich samych
    > standardów dla wszystkich by (najsolidniej+) walnęło w kogo im pasuje.
    > Nie grzeszący rozumem partacze tego nie potrafią. Potrafią się tylko
    > oburzać jak im ktoś wytyka (zbyt widoczną) podwójną moralność Kalego.
    > Ja mam ciężkie uczulenie na bezwstydnych partaczy.

    A ja mam ciężkie uczulenie na bezwstydnych demagogów, którzy nieudolnie
    próbują usprawiedliwiać jedno kurewstwo innym.
    Wytłumacz, w jaki sposób to, że wspomnisz o niemieckich obozach
    koncentracyjnych z czasów II WŚ, albo wspomnisz o jakimś nauczycielu
    pedofilu, usprawiedliwia ukrywanie księży pedofilów przez kościół?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 13. Data: 2018-10-09 19:02:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.10.2018 o 14:20, A. Filip pisze:

> [...]
    > w pobliże granicy 70 lat? <ironiczna-demagogia> Co za ludobójcze kurwy

    Ironiczna demagogia - odpowiedź:

    A ile polskich obozów koncentracyjnych prowadzili w ciągu ostatnich lat
    naziści? No to skoro było dawno i nieprawda, to dlaczego się na tych
    nazistów ciągle najeżdza?

    Tak na marginesie - o co chodzi w tym twoim wywodzie? Akurat sprawa ma
    chyba więcej niż pięć lat, więc twoja uwaga o ostatnich 5 latach jest
    zupełnie bez znaczenia.

    Shrek

  • 14. Data: 2018-10-10 11:25:19
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 9 Oct 2018 19:02:15 +0200, Shrek napisał(a):

    > A ile polskich obozów koncentracyjnych prowadzili w ciągu ostatnich lat
    > naziści? No to skoro było dawno i nieprawda, to dlaczego się na tych
    > nazistów ciągle najeżdza?

    Powiedziałbym, że są to odgrzewane kotlety, które musiał spożywać Mateusz
    Krzywousty, bo ośmiorniczki już wyżarł kto inny.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

  • 15. Data: 2018-10-11 18:00:04
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik A. Filip a...@p...pl ...

> [...]
    > Potrafią się tylko oburzać jak im ktoś wytyka (zbyt widoczną)
    > podwójną moralność Kalego. Ja mam ciężkie uczulenie na bezwstydnych

    Ja mam oczulenie na ludzi którzy próbuja zrelatywizowac rzeczy obrzydliwe
    dlatego specjalnie dla ciebie: rzyg!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Każde dziecko jest poniekąd geniuszem w oczach swych rodziców,