  • 1. Data: 2021-12-16 23:24:57
    Temat: Molestowanie na planie filmowym
    Od: Monika Głowacka <m...@i...eu>

    https://www.radiozet.pl/Filmy/Dziewczyny-z-Dubaju-mo
    lestowanie-na-planie-filmu

    https://natemat.pl/388351,molestowanie-na-planie-dzi
    ewczyn-z-dubaju-sprawa-trafila-do-prokuratury

    "- Brałam udział w dwóch planach. Jeden nazywał się "Wielka złota
    impreza bez granic", a drugi "Sex na schodach". Podczas tego drugiego
    planu mężczyzna, z którym miałam symulować uprawianie seksu w pozycji
    6/9, zaczął lizać moje intymne miejsce. Natychmiast zareagowałam. Wtedy
    przestał. Nad głową spostrzegłem kamerę, która do nas dojeżdżała. Przez
    intercom usłyszeliśmy, że to koniec zdjęć i że dobra robota - relacjonowała.
    [...]
    Młoda kobieta zaznaczyła także, że parę miesięcy później statystowała na
    planie innego filmu, w którym także były sceny nagości, jednak praca
    przy nich wyglądała zupełnie inaczej.
    - (...) po pierwsze na planie był psycholog już przed startem zdjęć i po
    zdjęciach tylko i wyłącznie do dyspozycji aktorów, którzy grali nago. Za
    każdym razem przed startem zdjęć rozmawiał z nami, pytał czy wszystko w
    porządku (...). Mało tego, wszyscy bez wyjątku - kobiety i mężczyźni
    mieli zaklejone taśmą intymne części ciała - opowiadała.
    [...]
    Zawiadomienie do prokuratury trafiło jeszcze w nocy po premierze.
    Obecnie służby badają sprawę. Statystka zdradziła, że nie zgłosiła
    molestowania agencji aktorskiej, przy okazji ujawniając, że to nie
    pierwsze niedopuszczalne sytuacje, które miały miejsce na planach
    filmowych.
    "

    To zbok. Miał udawać, a zrobił na prawde.

  • 2. Data: 2021-12-17 10:01:40
    Temat: Re: Molestowanie na planie filmowym
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Ciężka praca - "zaklejać taśmą intymne części ciała".
    Zaklejać no to jeszcze, ale miłe złego początki - bo potem jak coś się zakleja, to
    potem jednak trzeba odkleić.
    Hmm, kobiecie to chyba łatwiej zakleić, ale jak to zrobić facetowi?
    Dobra, starczy, bo zaraz dojdziemy do tajlandzkich ladyboyów i będzie niesmacznie...

  • 3. Data: 2021-12-17 10:44:54
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Z tego co pamiętam to Andrzej Łapicki uwielbiał grać do plastrów ;-).

    -----

  • 4. Data: 2021-12-17 11:48:14
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    Monika Głowacka napisał(a):
    > Podczas tego drugiego
    > planu mężczyzna, z którym miałam symulować uprawianie seksu w pozycji
    > 6/9, zaczął lizać moje intymne miejsce.

    A co było w scenariuszu?

  • 5. Data: 2021-12-17 11:57:48
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    alojzy nieborak napisał(a):
    > A co było w scenariuszu?

    Skoro takie katusze przechodzą statyści, co maja powiedzieć aktorzy?:)

    Strach siem bać!

    Niech więcej lata z gołą dupą.

  • 6. Data: 2021-12-17 12:22:51
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>

    W dniu 2021.12.16 o 23:24, Monika Głowacka pisze:

> [...]
    > filmowych.
    > "
    > To zbok. Miał udawać, a zrobił na prawde.

    Jak wogóle poprowadzić taką sprawę ?
    Statystka zeznaje swoje, aktor swoje... są zdjęcia z filmu, być może
    dłuższy fragment nagrania który przy końcowym montażu uległ cięciu.

    Nie znamy zeznań statystki, że przed kręceniem sceny, zgłaszała, że coś
    nie tak, podeszła do sceny tak jak podeszła. Czy "Dziewczyny z Dubaju"
    to był jej pierwszy film ?

    Wytną ten fragment z filmu ?

  • 7. Data: 2021-12-17 12:25:01
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>

    W dniu 2021.12.17 o 11:57, alojzy nieborak pisze:

    > Skoro takie katusze przechodzą statyści, co maja powiedzieć aktorzy?:)

    Aktorka nie zgodziła się pewnie na tę scenę lub taką scenę, dlatego
    zaangażowali statystkę. Pokazali scenariusz, powiedzieli ile kasy i
    reżyser z producentem załatwili w ten sposób sprawę.

  • 8. Data: 2021-12-17 13:39:13
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 17 grudnia 2021 o 10:44:58 UTC+1 ąćęłńóśźż napisał(a):
    > Z tego co pamiętam to Andrzej Łapicki uwielbiał grać do plastrów ;-).

    Tzw. interneta twierdzą wręcz przeciwnie: "zainteresowania kobietą, podobnie jak
    inteligencji, nie da się zagrać".
    "Nie będę grał do plastrów" - podobno po długich pertraktacjach odkleiła ;>

  • 9. Data: 2021-12-17 13:43:11
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 17 grudnia 2021 o 12:25:04 UTC+1 Krzysztof kw1618 napisał(a):

    > Aktorka nie zgodziła się pewnie na tę scenę lub taką scenę, dlatego
    > zaangażowali statystkę. Pokazali scenariusz, powiedzieli ile kasy i
    > reżyser z producentem załatwili w ten sposób sprawę.

    To takim zastępowaniem aktorów zajmują się teraz statyści?
    Toż to przecież zadanie dla jakiegoś rodzaju "kaskadera".
    A co to w ogóle znaczy "brałam udział w dwóch planach"?
    W dwóch scenach? Obie nazywają się tak, że zapewne były to sceny orgii - do tego są
    potrzebni statyści, a nie do zastępowania aktorów.

  • 10. Data: 2021-12-17 15:03:36
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    "Sprawa Gorgonowej", zagrałem ironią you stupid ;-)

    -----