    From: "stavi" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Minimalna odległość budowy od granicy działki ?
    Date: Tue, 6 May 2003 09:01:33 +0200
    Sender: s...@p...onet.pl@nat-217.wasko.pl

    Witam wszystkich Szanownych Grupowiczów!

    Niestety nic nie znalazłem na googlu na ten temat.

    Chcę kupić sobie działkę w górach pod budowę na razie kampingu, ale pewnie
    później i domu. Nie znam tam nikogo, więc uniezależnienie się jest najlepszą
    metodą. Prosiłbym o radę jakie minimalne wymiary musi mieć działka, abym nie
    musiał się prosić sąsiada o zgodę na budowę? Tzn. ile metrów od granicy musi
    być wolnego miejsca aby zgoda nie była wymagana?

    Pozdrawiam,
    stavi