  • 1. Data: 2016-07-18 08:04:35
    Temat: Mieszkanie w lokalu użytkowym, jaka może być kara
    Od: i...@g...com

    Witam!
    Oboje z żoną poruszamy się na wózkach inwalidzkich i trudno jest nam znaleźć tanie i
    bez barier architektonicznych mieszkanie.
    Znalazłem za to parę lokali użytkowych, dostępnych od poziomu ulicy.
    Nie chcę w tym lokalu wykonywać żadnych przeróbek.
    Czy ktoś z Państwa się orientuje, czy Inspektor Budowlany mógły mnie za to ukarać i
    jak dotkliwie...
    Pozdrawiam
    Piotr G.

  • 2. Data: 2016-07-19 19:26:13
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-07-18 o 08:04, i...@g...com pisze:
> [...]
    > Nie chcę w tym lokalu wykonywać żadnych przeróbek.
    > Czy ktoś z Państwa się orientuje, czy Inspektor Budowlany mógły mnie za to ukarać i
    Trzeba uzyskać zgodę z Administracji i Inspaktora Budowlanego.
    Tam się udaj z pismem.

    --
    animka

  • 3. Data: 2016-07-20 07:14:00