  • 1. Data: 2020-06-27 04:02:17
    Temat: Mieszkania PLUS dla sędziów
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    Nie ma to jak palestra

    https://prawo.gazetaprawna.pl/artykuly/1484416,miesz
    kanie-plus-dla-sedziow-emerytow-sn.html

    Aktorzy narzekają na bidę, a maja swój Dom Aktora. Nawet Irena Santor
    tam mieszka.Widocznie tam jest jakis luksus, bo z byle czego pewnie by
    nie skorzystała.
    Czyli wszyscy mają byt zapewniony.

    --
    animka

  • 2. Data: 2020-06-28 22:57:35
    Temat: Re: Mieszkania PLUS dla sędziów
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 27.06.2020 o 04:02, Animka pisze:
    > Nie ma to jak palestra
    >
    > https://prawo.gazetaprawna.pl/artykuly/1484416,miesz
    kanie-plus-dla-sedziow-emerytow-sn.html

    Palestra, moje drogie, głupiutkie i niedouczone dziecko, to adwokaci.
    Idź się błaźnić gdzie indziej.

    --
    Sonn

  • 3. Data: 2020-06-28 23:44:54
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-06-28 o 22:57, Sonn pisze:

    kanie-plus-dla-sedziow-emerytow-sn.html

    > Palestra, moje drogie, głupiutkie i niedouczone dziecko, to adwokaci.
    > Idź się błaźnić gdzie indziej.

    Dzieckiem Twoim nie jestem, ale dziękuję za uświadomienie mnie.
    Poza tym ta grupa nie jest dla profesjonalistów (pewnie takich jak Ty),
    tylko dla różnych obywateli. Dziwię się, że Ty czytasz tę grupę zamiast
    udzielać porad na specjalnych stronach na których możesz "rozwinąc
    skrzydła".

    --
    animka

  • 4. Data: 2020-06-29 01:54:13
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 28.06.2020 o 23:44, Animka pisze:

> [...]
    > tylko dla różnych obywateli. Dziwię się, że Ty czytasz tę grupę zamiast
    > udzielać porad na specjalnych stronach na których możesz "rozwinąc

    Nie jestem od udzielania porad. Wręcz przeciwnie.

    --
    Sonn

  • 5. Data: 2020-07-01 03:01:20
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-06-29 o 01:54, Sonn pisze:

    kanie-plus-dla-sedziow-emerytow-sn.html

    > Nie jestem od udzielania porad. Wręcz przeciwnie.

    Jak jesteś sędzią albo policjantem to pochwal się.

    --
    animka