  • 1. Data: 2015-06-27 10:33:35
    Temat: Metoda tuszowania przestępstw
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <l...@p...fm>

    http://www.tokfm.pl/blogi/polskiezoo/2014/10/prok_mi
    roslaw_chlopik_z_prokuratury_generalnej_i_metoda_tus
    zowania_przestepstw/1

  • 2. Data: 2015-06-27 14:54:06
    Temat: Re: Metoda tuszowania przestępstw
    Od: Sonn <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-06-27 o 10:33, Grzegorz Niedzwiecki pisze:
    > http://www.tokfm.pl/blogi/polskiezoo/2014/10/prok_mi
    roslaw_chlopik_z_prokuratury_generalnej_i_metoda_tus
    zowania_przestepstw/1

    http://www.psychiatria.pl/artykul/paranoja-czyli-prz
    ewlekla-psychoza/13781.html

    --
    Sonn

  • 3. Data: 2015-06-27 23:56:21
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <l...@p...fm>

    Przestępstwa: poświadczenia nieprawdy, tuszowania przestępstw,
    poplecznictwa, zatajenia dowodów niewinności Grzegorza Niedźwieckiego i
    niedopełnienia obowiązków służbowych.

    Prokurator Okręgowy w Jeleniej Górze Ewa Węglarowicz-Makowska pismem z dnia
    18 czerwca 2015 roku, sygnowanym IS - 051 / 4 / 15, poświadczyła nieprawdę
    (art. 271 § 1 kk), iż nadesłana przez Grzegorza Niedźwieckiego
    korespondencja w tej sprawie nie zawierała nowych okoliczności podważających
    zasadność postanowienia 1 Ds. 496/14 o umorzeniu dochodzenia. Zataiła
    Przedsądowe wezwanie z dnia 21 kwietnia 2015r. i Skargę/doniesienie z dnia
    18 maja 2015r., które zawierały istotną ekspertyzę biegłego sądowego w
    zakresie informatyki Mariusza Czarneckiego z dnia 13 kwietnia 2015r.

    Prokurator Okręgowy w Jeleniej Górze Ewa Węglarowicz-Makowska tuszowała
    (art. 239 § 1 kk) przestępstwo Mieczysława Ligęzy stworzenia fałszywego
    dowodu (art. 235 kk), który dołączył do aktu oskarżenia z dnia 31 maja
    2007r. (k. 8 akt sprawy II K 467/07).

    Prokurator Okręgowy w Jeleniej Górze Ewa Węglarowicz-Makowska zataiła dowód
    niewinności Grzegorza Niedźwieckiego (art. 236 § 1 kk), wspomnianą, nową
    ekspertyzę BDW CONSULTING.

    Prokurator Okręgowy w Jeleniej Górze Ewa Węglarowicz-Makowska nie dopełniła
    obowiązków służbowych (art. 231 § 1 kk) nie wznawiając postępowania karnego
    przeciwko Mieczysławowi Ligęzie wbrew Propter nova, nie stawiając zarzutów
    oskarżonemu (art. 234, 235, 286 § 1 kk) i nie wnosząc aktu oskarżenia
    przeciwko niemu do Sądu Rejonowego w Jeleniej Górze.

    To wszystko jest jawnym poplecznictwem (art. 239 § 1 kk), kryciem
    przestępstw i niedopełnieniem obowiązków służbowych (art. 231 § kk) które
    skutkować może bezpodstawnym aresztowaniem Grzegorza Niedźwieckiego na 180
    dni.

    Nie jestem szalony i złośliwy, nie będę ścigał pani Ewy
    Węglarowicz-Makowskiej, jeśli nie będę musiał, Żądam wznowienia postępowania
    1 Ds. 496/14, przywrócenia prawa i sprawiedliwości. Są ku temu podstawy i
    żelazne zasady.

    http://grzegorz-niedzwiecki.blog.onet.pl/

    Użytkownik "Sonn" <m...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:558e9ce1$0$17235$b1db1813$a437145d@news.astrawe
    b.com...

  • 4. Data: 2015-06-29 01:08:16
    Od: Sonn <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-06-27 o 23:56, Grzegorz Niedzwiecki pisze:
> [...]
    > 1 Ds. 496/14, przywrócenia prawa i sprawiedliwości. Są ku temu podstawy i

    I naucz się odpowiadać w usenecie zgodnie z zasadami, trollu

    --
    Sonn