  • 11. Data: 2002-10-29 13:37:26
    Temat: Re: Meldunek a prawo jazdy?
    Od: <v...@i...net.pl>

    mandaty>śmieszne :)

  • 12. Data: 2002-10-29 13:48:52
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    v...@i...net.pl wrote:
    > bzdura :)
    > od 1 lipca sa nowe nadaty i nowe przepisy wiem
    > bo takie nadaty wystawiaM :)

    Podaj mi więc przepis, który NAKAZUJE zapłatę przez niezameldowanego
    pod rygorem jego aresztowania.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm

  • 13. Data: 2002-10-29 13:49:42
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    v...@i...net.pl wrote:
    > jeszcze jedno niemasz meldunku
    > jak niezapłacisz gdzie komornik bedzie Ciebie szukał
    > wiacie śmietnikowej :)))))))))

    Może pójść za kimś takim list gończy.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm

  • 14. Data: 2002-10-29 14:32:48
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    miro wrote:
    [..]
    > Nasza dyskisja jest akademicka, obawiam się, bo ŻADNE państwo na świecie nie
    > toleruje jednostek nie podlegających zaszeregowaniu adninistracyjnemu -
    > czyli bez zameldowania (:-))... I dochodzenie tutaj, czy się było na prawie,
    [..]

    Chyba chciałeś powiedzieć - żadne totalitarne lub o takim rodowodzie.
    Bo w normalnych państwach nie ma nawet dowodów, nie mówiąc już o obowiązku
    meldunku. Bo niby kim są ludzie - niewolnikami? Duszyczkami w księgowości?

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm

  • 15. Data: 2002-10-29 14:50:41
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik ":wirefree::" <a...@c...pl> napisał w wiadomości
    > ostatnio zatrzymal mnie patrol policji s stwierdzil ze musza mi zatrzymac
    > parwo jazdy poniewaz nie ma wpisanego adresu zameldowania.

    1. Kto nie wpisał?
    2. Dlaczego?
    3. Kto wydał PJ bez wpisanego.... "miejsca za..."? (zamiekszkania czy
    zameldowania?)
    Czy zrobił to zgodnie z prawem?
    4. W moim starym druku PJ jest rubryka "miejsce zamieszkania"
    5. Jaka jest rybryka w nowych drukach?

    Karol

  • 16. Data: 2002-10-29 15:27:56
    Od: "Bax" <b...@n...pl>

    Użytkownik <v...@i...net.pl> napisał w wiadomości
    > oczywiscie moze
    > ale musi miec gotowke :)
    > inaczej P.J do zatrzymania

    Hmm, dla mnie to już jest przegiecie. Nawet dzialalnosc gospodarcza
    mozna prowadzic bez zameldowania i miejsca zamieszkania (2 rozne
    rzeczy), a glupiego kredytowego mandatu za 200 zł na kredyt nie mozna
    dostac... do czego to doszło...

    Krzysztof

  • 17. Data: 2002-10-30 15:36:36
    Od: "Wojciech Lewandowski" <w...@a...pl>

    a wystarczy wpisac delikwenta bez zameldowania do bazy policji, przecie
    wlasnie posiadaja system za moje - podatnika pieniadze gdzie potrafia przez
    radio sprawdzic czy nie mam falszywego prawka

    wpisac ze ma mandat i nie jest zameldowany.

    zakladamy ze delikwent bedzie dalej jezdzil, przy nastepnej kontroli jesli
    nadal bedzie wisiec informacja o zaleglym mandacie to dopiero bym zabieral
    prawko do czasu oplacenia. wiec komornik nie musialby sie w ogole
    fatygowac, rygor bylby wystarczajacy z prawem jazdy i juz.

    a tak zabieraja prawko, lamia konstytucje i prawa obywatela i do tego system
    komputerowy za kilkadziesiat milionow zlotych sluzy jedynie do sprawdzenia
    ilosci punktow karnych i czy nie jest poszukiwany listem, albo czy auto nie
    jest dziabnięte.
    jaki problem dodac dodatkowa baze mandatow. ????????

  • 18. Data: 2002-11-06 16:51:29
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Elita.pl" <b...@e...pl> napisał w wiadomości
    > v...@i...net.pl wrote:
    > [..]
    >
    > Bzdura. Przez całe lata nigdzie nie byłem niezameldowany
    > i gliniarze też mi próbowali wciskać takie kity, ale nie
    > ze mną te numery :)) Często nawet grozili zatrzymaniem jeśli
    > nie zechcę od razu zapłacić.
    > Informowałem ich wtedy, że mają obowiązek wystawić mi taki
    > mandat - kredytowy - i wpisać adres, który im podam.
    > A jeśli go bym nie zapłacił to mają prawo wysłać za mną list
    > gończy i tyle.

    Jesteś głupi czy tylko niedoinformowany?

    Leszek