  • 1. Data: 2002-01-07 12:23:02
    Temat: Matka zabrała paszport córki
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Witam.
    Moja żona zabrała paszport naszej córki i grozi mi tym, że zabierze córkę za
    granicę.
    Oczywiście boję się utraty dziecka.
    Co robić. Czy możliwe jest cofnięcie lub zablokowanie zgody na paszport dziecka?
    Pozdrawiam,
    Marcin.

  • 2. Data: 2002-01-07 12:59:48
    Temat: Re: Matka zabrała paszport córki
    Od: "greg" <k...@z...pl>

    nie pytaj o takie rzeczy na grupie, tylko dzwoń do Wydziału paszportowego w
    swoim mieście i działaj ! informacje same do Ciebie nie spłyną, a jak chcesz
    zachować dziecko, to chyba musisz działać szybko i sprawnie !!!
    greg
    Użytkownik <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:4...@n...onet.pl...