  • 181. Data: 2018-07-20 15:40:55
    Temat: Re: Materiał z tv
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 20 Jul 2018 15:38:11 +0200, Wojciech Bancer napisał(a):

    > Czy taka sama róznica w zarobkach między nami a ukrainą
    > występowała na przestrzeni ostatnich 20-25 lat? Czy może jednak
    > się powiększyła?

    Nie zarobki, tylko PKB, ale obie wielkości są powiązane:

    http://forsal.pl/artykuly/780100,historyczne-pkb-per
    -capita-polski-i-ukrainy-1990-2012-wykres-dnia.html

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

  • 182. Data: 2018-07-20 21:10:22
    Od: f...@g...com

    użytkownik Wojciech Bancer napisał:

    > Po pierwsze obecny rząd obiecywał, że z tym skończy, a nie wyniesie
    > na nowe poziomy. Taki detal.

    Na stronie KNFu masz tego peło:
    https://www.knf.gov.pl/dla_konsumenta/ostrzezenia_pu
    bliczne

    Jak zlikwidują te firmy, zaczniesz się wydzierać że zamordyzm wprowadzają.
    jak nie kijem to pałką. Jak chcesz ich chlastać to za umorzenie śledztwa
    ws. SKOKów. Przynajmniej ja im to zapamiętam.

  • 183. Data: 2018-08-03 11:37:04
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-07-18 o 11:06, Liwiusz pisze:
> [...]
    k-polskiej-gospodarki-w-ue-podano-dane-za-lata,nId,2
    372514

    > Argument w stylu "gdyby nie państwowa szkoła, to nie umiałbyś pisać i
    > czytać". Albo "to komuniści elektryfikowali wsie".
    >
    > Formalnie prawda, ale trzeba by pomyśleć, co moglibyśmy zyskać, gdyby
    > komunizmu/UE nie było.
    >
    > Przed wejściem do UE Polska rozwijała się szybciej, i nie wynikało to
    > tylko z "niskiej bazy", ale i z przyczyn obiektywnych - wolności
    > gospodarczej było po prostu więcej.

    Ale wiele ograniczeń nie jest u nas wprowadzanych, dlatego, że jesteśmy
    w UE, tylko dlatego, że mamy głupich zarządzających (w wielu innych
    krajach UE tych obostrzeń nie ma)
    --
    http://zrzeda.pl

  • 184. Data: 2018-08-03 11:42:19
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-08-03 o 11:37, Tomasz Kaczanowski pisze:

> [...]
    >>

    > Ale wiele ograniczeń nie jest u nas wprowadzanych, dlatego, że jesteśmy
    > w UE, tylko dlatego, że mamy głupich zarządzających (w wielu innych

    Aby było śmieszniej, ich wprowadzanie jest tłumaczone właśnie Unią (np.
    niektóre niedogodności związane z RODO).

    --
    Liwiusz

  • 185. Data: 2018-08-03 11:53:16
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:
    > W dniu 2018-08-03 o 11:37, Tomasz Kaczanowski pisze:
    [...]
    > Aby było śmieszniej, ich wprowadzanie jest tłumaczone właśnie Unią
    > (np. niektóre niedogodności związane z RODO).

    Czyli w duchu tej grupy: Głupich prawników mamy co UE nie potrafią
    wykiwać przy wprowadzaniu jej wymysłów/"mądrości"? :-)

    --
    A. Filip

  • 186. Data: 2018-08-03 12:02:40
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-08-03 o 11:53, A. Filip pisze:
    > [...]
    >
    > Czyli w duchu tej grupy: Głupich prawników mamy co UE nie potrafią
    > wykiwać przy wprowadzaniu jej wymysłów/"mądrości"? :-)

    To już nie chodzi o prawników, co o mentalność prawną mającą swoje
    konsekwencje w orzeczeniach sądowych.

    Bo jak wytłumaczyć, że na podstawie tego samego RODO w Polsce beknę za
    posiadanie czyjegoś maila, a w Szwecji mogę sobie sprawdzić w urzędzie,
    jakie zarobki deklaruje mój sąsiad?

    --
    Liwiusz

  • 187. Data: 2018-08-28 20:24:43
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Zabił głównie ZUS.
    Przez ZUS "czy się stoi czy się leży Zusowi się 1200 należy" wielu się nie opłaca z
    domu wychodzić.
    Dozyjemy do 1.1.2019 zobaczymy.

    -----

  • 188. Data: 2018-08-28 20:27:00
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Do dzisiaj mają, a u nas karfury, oszony i reale.

    -----

  • 189. Data: 2018-08-28 20:29:15
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Podaj, ile czasu trzeba było pracować na m2 mieszkania w poszczególnych latach.

    -----

  • 190. Data: 2018-08-28 20:36:39
    Od: ń <ń@ń.ń>

    No jak to, a złowrogie spready??