    From: " fts" <f...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Licytacja komornicza nieruchomości - prosze o informacje.
    Date: Wed, 12 Apr 2006 15:36:03 +0000 (UTC)

    Witam, mam takie pytanie dotyczące procedury licytacji kom. nieruchomości.
    Jestem wierzycielem i dowiedziłem się właśnie, że pierwsza licytacja nie
    doszła do skutku ze wzgledu na brak kupujących. Teraz ustalono cene
    wywoławcza na 2/3 wartości oszacowanej nieruchomości, tylko czekaja na
    złożenie wniosku przez wierzyciela. Co się stanie jak druga licytacja
    równiez nie dojdzie do skutku, czy ustalą trzecią, czy ja jako wierzyciel
    (wierzycieli jest razem ze mną 6)przejmuje tą nieruchomość? Prosze o krótkie
    opisanie procedury licytacji komorniczej i moich praw jako wierzyciel.Z góry
    dziękuje za odpowiedź.